پایگاه خبری خانه فوتبال:

علی انصاریان در 14 تیر 1356 بدنیا آمد. علی انصاریان در تهران متولد شد. علی انصاریان بازیکن بازنشسته و بازیگر است.علی انصاریان با 186 سانتی متر قد بعنوان مدافع تجربه پوشیدن هر دو پیراهن تیم استقلال و پرسپولیس را دارد و حالا هنرپیشه شده و مجری گری برنامه را نیز تجربه کرده استبه گفته پزشکان معالج ریه‌های علی انصاریان به شدت درگیر ویروس کرونا شده و با اینکه چند روزی است مراقبت‌های ویژه ای از او صورت می‌گیرد اما هنوز شرایط ریه‌هایش بهتر نشده است.

از بیمارستان فرهیختگان خبر می رسد که ریه‌های علی انصاریان به صورت کامل درگیر کرونا است و متاسفانه وی بدون استفاده از دستگاه، قادر به تنفس نیست.

ساعت ۶: ۳۵ امروز سه شنبه ۱۴ بهمن علی انصاریان دچار ایست کامل تنفسی شده و به کما می‌رود. آنچه در گزارش پزشکی انصاریان آمده، این است که در این لحظه برای وی کد ۱۰۰ اعلام می‌شود. به منظور جلوگیری از ایست قلبی، اقدامات پزشکی انجام شده و انصاریان بلافاصله به دستگاه ونتیلاتور متصل می‌شود.

​ریه‌های انصاریان به صورت کامل درگیر کرونا است و متأسفانه وی بدون استفاده از دستگاه، قادر به تنفس نیست.

علی 2 ساعت هم دوام نمی آورد

علی انصاریان

داماد خانواده انصاریان گفت: سطح اکسیژن او خیلی خیلی پایین است و ضربان قلب او بالاست، امیدمان خیلی کم است 

بعد از اینتوبه، اکسیژن حداقل باید روی ۹۰ باشد، اما اکنون اکسیژن او روی ۳۰ درصد است، ضربان قلب هم بالاست و پزشکان می‌گویند با این ضربان قلب او دو ساعت بیشتر دوام نمی‌آورد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: