پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال آزادگان مسجدسلیمان اظهارکرد: این بازی روز گذشته (۱۳ بهمن‌ماه) در شهر ملاثانی برگزار شد. در ابتدا قرار بود این دیدار از ساعت ۱۴ برگزار شود که به علت عدم حضور نیروی انتظامی، بازی با ۴۵ دقیقه تاخیر آغاز شد. البته تنها یک مامور نیروی انتظامی هم به ورزشگاه آمد. به هر حال قانون می‌گوید اگر ۱۵ دقیقه از زمان آغاز بازی گذشت و مامور نیروی انتظامی یا آمبولانس در ورزشگاه نبود باید اتمام بازی توسط داور اعلام شود و ۳ امتیاز مسابقه نیز به تیم حریف داده شود که این کار انجام نشد و ما هم به تیم استقلال ملاثانی احترام گذاشتیم و بازی کردیم.

وی بیان کرد: نیمه اول با تساوی یک بر یک به اتمام رسید اما در نیمه دوم وقتی خط نگهدار به اشتباه حرکت بازیکن ملاثانی درون محوطه تیم ما را آفساید اعلام کرد، تماشاگران ملاثانی وارد زمین شدند و داور وسط را با چاقو مورد حمله قرار دادند و کتف و کمر او به وسیله ضربه چاقو آسیب دید و کمک‌داور و ناظر بازی هم مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. ناظر بازی آقای عبدالحمید زرگانی بود که علی‌رغم این درگیری‌ها به داور تاکید داشت که باید بازی ادامه پیدا کند که در نهایت نیز به همین صورت شد. نکته قابل تامل این بود که در این شرایط کرونایی، فکر کنم ۲۰۰ نفر در ورزشگاه حضور داشتند.

سرمربی تیم فوتبال آزادگان مسجدسلیمان افزود: بعد از آغاز مجدد بازی، در دقیقه ۷۰ نیز دوباره خط‌ نگهدار را با سنگ زدند و بازی متوقف شد اما بازهم آقای زرگانی ناظر بازی وساطت کرد و داور را متقاعد کرد و مجددا بازی از سر گرفته شد. ما هم که به این شرایط اعتراض می‌کردیم انگار با دیوار حرف می‌زدیم و حرف ما اصلا تاثیری نداشت و ناظر بازی هر کاری که دلش می‌خواست انجام می‌داد. بازی تا دقیقه ۱۰۹ ادامه پیدا کرد تا این که حریف یک کرنر به دست آورد که توپ ارسالی توسط دفاع ما دفع شد و ضد حمله زدیم و تا پشت محوطه جریمه حریف پیش رفته بودیم که به یک باره بازی با نظر کمک داور قطع شد و داور را فراخواند و گفت در همان ضربه ارسالی کرنر در محوطه جریمه تیم ما، توپ به دست بازیکن مسجدسلیمان برخورد کرد که ناگهان دیدیم داور یک پنالتی به سود تیم ملاثانی اعلام کرد. اصلا این جزو قانون نیست و اگر پنالتی بود باید همان موقع می‌گرفت، نه اینکه ما در ضد حمله و پشت محوطه جریمه حریف باشیم و بعد پنالتی به سود حریف اعلام شود.

وی افزود: کمک داور عمدا این تصمیم را گرفت زیرا توسط تماشاگران و مربی تیم حریف تهدید شده بود که از ورزشگاه سالم بیرون نخواهی رفت. من هم تیم را بیرون کشیدم ولی بعد نیز به دروازه‌بانم گفتم برو و درون دروازه قرار بگیر که ملاثانی ضربه پنالتی را هم به گل تبدیل کرد و داور هم همان موقع سوت پایان بازی را به صدا در آورد. من به این نوع بازی و عملکرد ناظر بازی معترض هستم زیرا باعث و بانی این قضایا ناظر بازی بود. نمی‌دانم این چه بردی است که بخواهد از این طریق و چنین کارهایی به دست بیاید. ضمن این که باید برای کمیته مسابقات هیات فوتبال خوزستان تاسف خورد زیرا این ناظر بازی برای اولین بارش نبود که در چنین شرایطی، این گونه تصمیم می‌گیرد. این ناظر دیدار تیم‌های قرمزپوشان و شهرداری ماهشهر و کارون دارخوین و استقلال سوسنگرد را هم به جنجال کشانده بود. واقعا در فوتبال استان چه می‌گذرد و باید چند نفر کشته شوند تا آقایان به خودشان بیایند؟

منبع/خبر ورزشی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: