پایگاه خبری خانه فوتبال:

 سرمربی باشگاه بارسلونا اذعان داشت احتمال اینکه «لیونل مسی» در پایان سال جاری به دوران درخشان حضورش در نیوکمپ پایان دهد، زیاد است.
به گزارش ایرنا، «رونالد کومان» می‌گوید که «مطمئن نیست» که لیونل مسی در بارسلونا بماند اما در عین حال هم نمی‌تواند تصور کند مرد آرژانتینی برای تیم دیگری بازی کند.
مسی به پنج ماه پایانی قرارداد فعلی‌اش با بارسا نزدیک می‌شود و گمانه زنی‌ها در خصوص آینده وی با گذشت هر هفته تشدید می‌شود.
مهاجم ۳۳ ساله آلبی سلسته تاکید کرده است که قبل از اتخاذ هر تصمیمی، تا پایان فصل صبر خواهد کرد اما در بحبوحه گزارش‌ها در خصوص ابراز تمایل پاری‌سن‌ژرمن، منچسترسیتی و اینتر، همه چیز از پایان حضور وی در بارسا حکایت دارد.
با این حال، مسی در فصل ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ و باوجود تداوم شایعات انتقالاتی پیرامون وی، مثل همیشه برای تیمش تاثیرگذار بوده و در ۲۴ بازی ۱۶ گل به ثمر رسانده و به بارسا کمک کرده تا باردیگر در تمام جبهه‌ها بجنگد.
کومان با ابراز خوشحالی از عملکرد اخیر مسی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظر او مسی در نهایت با بارسا تمدید می‌کند، گفت: در این مورد اطمینان ندارم. امیدوارم این اتفاق بیافتد چون او هنوز بازیکن بزرگی است و هنوز برای ما برگ برنده بازی‌ها است.
وی افزود: از مربیگری او لذت می‌برم؛ دیدن روزانه کیفیت بازی او در تمرینات، فوق العاده است. البته او به عنوان یک نوجوان به بارسا آمد و هنوز هم نمی‌توانم لئو مسی را در لباس دیگری غیر از لباس بارسا ببینم.
کومان اضافه کرد: با لئو هیچ مشکلی ندارم. او کاپیتان تیم است؛ با لئو در مورد کارهای تاکتیکی حرف می‌زنم و رابطه حرفه‌ای بسیار خوبی داریم و این موضوع در مورد بازیکنان دیگر هم صدق می‌کند اما بله، او کاپیتان تیم است و همیشه ارتباط سرمربی با کاپیتان بیشتر است.
بدنبال شکست تحقیرآمیز بارسا برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان فصل گذشته، مسی تلاش کرد تا بارسا را ترک کند اما مقامات تیم مانع جدایی وی شدند و او در نهایت یک فصل دیگر با کاتالان‌ها تمدید کرد.
کومان در ادامه افزود: در ابتدا شرایط مسی دشوار بود زیرا او هنوز بهترین بازیکن است اما او در ابتدا به دلیل برخی شرایط در باشگاه، خشمگین بود. او از بودن در تیمی که در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ هشت بر ۲ می بازد، خوشحال نبود. او خشمگین بود و می‌خواست تیم را ترک کند.

لیونل مسی

وی ادامه داد: در ابتدا گفتم این مشکل من نیست و بین باشگاه و لئو مسی است در نهایت باشگاه اعلام کرد که او انتقال داده نمی‌شود و به او نیاز داریم. پیش از آغاز فصل در خانه‌اش با او حرف زدم و برنامه‌هایم را برایش گفتم و او واقعا هیجان زده بود. به لئو گفتم «اگر بمانی واقعا خوشحال می‌شوم. تصمیم با تو است و خودت باید با باشگاه مشکل را حل کنی. اگر بمانی بخشی از تیم خواهی بود و در این صورت جایگاهت ایجاب می‌کند بهترین بازی را به نمایش بگذاری و او رفته رفته موقعیت و جایگاه خودش را پذیرفت.»

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: