پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمدحسین زاهدی فرد که در بازی پرسپولیس – فولاد مرتکب اشتباه فاحش داوری شده بود خیلی زود دوباره به صحنه قضاوت در بازی های لیگ برتر برگشت.

در دیدار پرسپولیس – فولاد برخورد توپ به سینه محمد حسین کنعانی زادگان از سوی محمدحسین زاهدی فرد به اشتباه پنالتی تشخیص داده شد و متاسفانه داور پشت دروازه که نزدیک به صحنه بود هیچ کمکی به داور وسط نکرد. بعد از این بازی او از تماشاگران تیم پرسپولیس به خاطر این اشتباه عذرخواهی کرد و این عذرخواهی موجب اعتراض خیلی از تیم هایی شد که از اشتباهات داوری متضرر شده بودند و می گفتند پس چرا از آنها عذرخواهی نمی شود. فولاد هم بیانیه ای منتشر کرد و گفت داور در همه بازی ها اشتباه می کند و چون اشتباه سهوی بوده نباید عذرخواهی می کرد.

از بخت خوب محمدحسین زاهدی فرد پرسپولیس با وجود اشتباه فاحش او در اعلام پنالتی به سود فولاد در نهایت دو بر یک برنده بازی شد. او قرار است این هفته دیدار گل گهر در برابر نفت مسجد سیلمان را سوت بزند. امیر قلعه نویی پیش از بازی با سایپا در برنامه فوتبال برتر مدعی شده بود برخی از داوران از او خوششان نمی آید و اشتباهاتشان به ضرر تیم گل گهر تمام می شود. او خواستار شفاف سازی داوران شده بود و گفته بود اگر مشکلی هست به وی متذکر شوند تا تیم گل گهر بیش از این آسیب نبیند. داوران در همین راستا دیروز به دیدار حیدر بهاروند رفتند و گلایه های خود را مطرح کردند اما به نظر می رسد در پایان شکایتی علیه امیر قلعه نویی برای طرح در کمیته انضباطی ارایه نشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: