پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

سعید اخباری، سرمربی جوان تیم ماشین‌سازی تبریز، در خصوص اوضاع و احوال تیمش بعد از شکست مقابل پرسپولیس گفت: همه دیدند که حق ما در بازی با پرسپولیس نه تنها شکست نبود بلکه مساوی هم نبود و با آن بازی که بچه‌های ما ارائه دادند باید می‌بردیم. ما اصلا با وجود اینکه می‌دانستیم پرسپولیس یک تیم پرمهره است دفاعی بازی نکردیم واتفاقا خیلی جسورانه حمله کردیم و واقعا مالکیت توپ و میدان دست ما بود اما تنها چیزی که باعث شد به پیروزی نرسیم تجربه بیشتر پرسپولیسی‌ها بود.

او در مورد انتقاد کارشناسان به ماشین‌سازی به‌خاطر نحوه بسته شدن این تیم پیش از فصل و اینکه همین موضوع باعث شد سبزپوشان تبریزی الان نتوانند نتیجه بگیرند ادامه داد: من این حرف شما را زمانی قبول می کردم که تیم ما بد بازی می‌کرد و هیچ تاکتیکی نداشت اما با وجود اینکه بازیکنان ما جوان و بی‌تجربه هستند و رقم قراردادهایشان پائین است اما با تمام غیرت بازی می‌کنند و به نظر من با جذب یکی، دو بازیکن با تجربه در نیم فصل می‌توانیم خیلی از ضعف‌هایمان را برطرف کنیم.

پرسپولیس سرمربی ماشین‌سازی در پایان در مورد دیدار با فولاد گفت: همه بازی‌های لیگ سخت است چه برای تیمی مثل ما که انتهای جدول است و چه استقلال که صدر جدول است. هر تیمی که تا دقیقه 90 هوشیاری و تمرکزش را حفظ کند موفق‌تر است

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: