پایگاه خبری خانه فوتبال:

علی انصاریان پیشکسوت جذاب سرخابی هآ درگذشت.او در 14 تیر 1356 بدنیا آمد. علی انصاریان در تهران متولد شد. علی انصاریان بازیکن بازنشسته و بازیگر بود.علی انصاریان با 186 سانتی متر قد بعنوان مدافع تجربه پوشیدن هر دو پیراهن تیم استقلال و پرسپولیس را دارد و بعد از آن هنرپیشه و مجری شد. به گفته پزشکان معالج ریه‌های علی انصاریان به شدت درگیر ویروس کرونا شده بود و با اینکه چند روزی مراقبت‌های ویژه ای از او صورت گرفت اما با وجود مبارزه جانانه‌اش تسلیم اراده حق شد. و به رفیق همیشگی‌اش مهرداد میناوند پیوست.

علی انصاریان

 علی پروین در مراسم خاکسپاری مرحوم علی انصاریان اظهار کرد: به خانواده و مخصوصا به مادر انصاریان تسلیت می‌گویم. خدا به آن‌ها صبر دهد و به جامعه ورزش هم باید تسلیت بگویم. هفته پیش مهرداد میناوند و اکنون علی انصاریان رفتند. خدا کند کرونا دست از سر ایران بردارد. نمی‌دانیم چه بگوییم. امیدوارم غم آخرشان باشد.

او ادامه داد: علی انصاریان به خاطر مادرش ازدواج نکرد و عاشق مادرش بود. همه عاشق مادرشان هستند ولی علی کمی بیشتر. واقعا این درد خیلی سخت است و خدا به مادرش صبر دهد. من این درد را کشیده‌ام و امیدوارم خدا به مادرش صبر دهد و این کرونا را از روی زمین بردارد.

علی انصاریان

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: