پایگاه خبری خانه فوتبال:

وریا غفوری از نظر فنی بازیکن خوبی است و حتی می‌توان گفت همین حالا در این سن و سال بهترین مدافع راست ایران است (البته از شرایط فعلی رامین رضاییان اطلاع زیادی در دسترس نیست) اما همین وریا گاهی نمی‌تواند نقش یک کاپیتان کامل را در استقلال بازی کند. او در فضای مجازی یک چهره سیاسی شده و در فضای واقعی با مدیران استقلال درگیر است اما سر ماجرای قرارداد ۱۴ میلیاردی‌اش شخصاً وریا را مقصر نمی‌دانم. اگر قرارداد قبلی او پاره شده و قرارداد جدید دو ساله‌ای به ارزش ۱۴ میلیارد بسته باید یقه مدیران سابق استقلال را گرفت که با ضعیف‌تر از وریا هم قراردادهای آنچنانی بسته‌اند و حالا دودش صاف تو چشم استقلال و فکری می‌رود که خیلی بعید است بتواند این تیم را با این حجم از مشکلات جمع کند. در استقلال البته ایجنت سالاری حرف اول را می‌زند و نهادهای نظارتی هم...

استقلال از وریا غفوری به کمیته اخلاق شکایت کرده اما سؤال اینجاست که چرا از کسانی که این قرارداد را با وریا بسته‌اند شکایت نکرده است؟ آیا غفوری با اسلحه وارد هتل آزادی (محل عقد قراردادهای استقلالی‌ها!) شده بود؟ چطور از کسی که این قرارداد را با وریا بسته خبری نیست؟

رشید مظاهری می‌گوید تفکرات محمود فکری نسبت به دروازه‌بان‌ها کار ما را سخت‌ می‌کند! کاش رشید بیشتر توضیح می‌داد که منظورش دقیقاً چیست؟ او گلر خوبی است و امسال هم به جز یکی، دو بازی واقعاً خوب کار کرده اما دخالت در کار سرمربی از آن دست مسائلی است که فقط در استقلال دیده می‌شود. بارسلونا امسال این همه بد نتیجه گرفته و گل‌های زیادی هم خورده است اما آیا تراشتگن جرأت می‌کند بگوید تفکرات رونالد کومان کار دروازه‌بان‌ها را سخت می‌کند؟!

منبع/خبر ورزشی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: