پایگاه خبری خانه فوتبال:

رحمان رضایی به عنوان چهارمین سرمربی برکنار شده لیگ بیستم معرفی شد.
به گزارش ایرنا، با اعلام باشگاه ذوب‌آهن رحمان رضایی از هدایت این تیم اصفهانی برکنار شد تا اولین تجربه سرمربیگریِ مدافع اسبق تیم ملی ایران در لیگ برتر پایان خوشی نداشته باشد.
رضایی در ۱۴ هفته‌ای که هدایت ذوبی‌ها را به عهده داشت؛ یک برد، هشت تساوی و پنج باخت نصیبش شد و تیم او با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم لیگ ۱۶ تیمی جای گرفته بود. تیم رحمان ۱۴ گل به ثمر رساند و ۲۰ بار دروازه‌اش باز شد.
بازیکن اسبق تیم‌های مسینا، پروجیا و لیوورنوی ایتالیا بعد از علیرضا منصوریان(تراکتور تبریز)، وحید بیات‌لو(ماشین‌سازی تبریز) و وحید فاضلی(نساجی مازندران) به چهارمین قربانی لیگ بیستم تبدیل شد که از هدایت تیمش برکنار می‌شود. به جز تراکتور که کمی اوضاع نتیجه‌گیری‌اش بهتر شد و البته در این روزها وضعیت بحرانی دارد، ۲ تیم دیگر با آوردن سعید اخباری و مجید جلالی نتوانسته‌اند تغییر مثبتی را ایجاد کنند. نساجی در رده پانزدهم قرار دارد و در سه هفته با جلالی سه باخت عایدش شده و ماشین‌سازی هم هنوز در حسرت یک برد قرار دارد و قعرنشین است.

باید دید ذوب‌آهن به چه گزینه‌ای روی می‌آورد و آیا می‌تواند از قعر جدول جدا شود یا خیر؟ رحمان رضایی که نتوانست مانع از تکرار اتفاقات لیگ نوزدهم با علیرضا منصوریان و لوکا بوناچیچ شود، حتی به ۱۴۰۰ هم نرسید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: