پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

قرار است پیش از ساعت ۲۴ امشب، اسامی نهایی کاندیداهای پستهای مختلف اعلام شود. کمیته بدوی تأیید صلاحیت پس از تکمیل مدارک و ارزیابی شرایط کاندیداهای انتخابات فدراسیون قرار شده است طبق برنامه امروز اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت‌شده اعلام شود، خبر‌های رسیده از ساختمان فدراسیون فوتبال از تایید شدن علی کریمی برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال دارد.

کریمی به‌واسطه حمایت اهالی فوتبال وارد انتخابات فدراسیون فوتبال شده است اما هنوز مشخص نیست مهدی مهدوی کیا، نایب رییس اول او تایید صلاحیت شده یا نه. مهدوی کیا قرار بود تا روز دهم بهمن ۹۹ خودش را به تهران برساند و به دبیرخانه فدراسیون فوتبال معرفی کند اما این اتفاق نیفتاده است. در روزهای گذشته گفته شده بود او به دلیل دو تابعیتی بودن، رد صلاحیت شده است که مهدوی کیا در واکنش به این خبر گفته بود:مهم نیست!

نایب دوم علی کریمی، سعید دقیقی است که دقیقی از کسانی بود که در دوران مهدی تاج، وارد فدراسیون فوتبال شد که انتخاب او به عنوان نایب دوم و با توجه به انتقادهای تند کریمی از فدراسیون فوتبال، عجیب به نظر می رسد. فاطمه علیپور هم نایب رئیس بانوان علی کریمی است که در فدراسیون فوتبال دوران علی کفاشیان در کمیته فوتبال بانوان حضور پررنگی داشته است.

قرار است فدراسیون فوتبال تا ساعتی دیگر نامزد‌های تایید صلاحیت شده برای انتخابات را به صورت رسمی اعلام کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: