پایگاه خبری خانه فوتبال:

مسعود شجاعی بعد از اخراج علیرضا منصوریان به صورت موقت سرمربی تراکتور شد.  مالک و مسئولان باشگاه خیلی دوست دارند که شجاعی هدایت تیمشان را به طور دائم قبول کند؛ اما او حاضر نیست که سرمربی دائم شود.  

رحیمی، معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره آخرین وضعیت سرمربیگری این تیم تبریزی گفت: ما با مربیان داخلی بدون تیم صحبت کرده ایم. علاوه بر این با علی دایی مذاکراتی انجام دادیم؛ اما بحث انتقال تمرین به تهران که خط قرمز ما محسوب می‌شود، مطرح شد. همچنین مقداری از تمرکز دایی معطوف به مسائل کاری اش بود و به همین علت عذر خواهی کرد.  

او ادامه داد: تونی اولیویرا دیگر گزینه سرمربیگری ما بود، با این مربی کار ناتمام داریم. به هر حال من نزدیک به ۷، ۸ ساعت طی روز‌های اخیر با تونی صحبت کرده ام، اما این مربی بیان کرد که به خاطر شیوع ویروس کرونا در پرتغال، نمی‌تواند از خانه خارج شود و در نیم فصل نمی‌تواند به تبریز بیاید.  

معاون ورزشی تراکتور بیان کرد: الکس نوری دیگر گزینه سرمربیگری تیم ما بود که اول فصل یک پیشنهاد عجیب و غریب مالی داد؛ به همین علت ما نمی‌توانیم چنین پیشنهادی را قبول کنیم که زیر سوال برویم. علاوه بر این ما با ساغلام هم صحبت کردیم؛ با او خاطره خوبی داریم و او هم دلش می‌خواست به تبریز بیاید، اما با تیم سامسون اسپورت قرارداد دارد و ۲ ماه است که در این باشگاه حضور دارد.  

رحیمی اظهار کرد: ساکت الهامی مربی خوبی است؛ اما نظری روی او نداشته ایم. همچنین رسول خطیبی هم گزینه خوبی بود، اما او با آلومینیوم قرارداد دارد. خیلی از مربیان چنین شرایطی را دارند و مذاکره با آن‌ها اخلاقی نیست. به هر حال تکلیف مربی را تا چند روز آینده مشخص می‌کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: