پایگاه خبری خانه فوتبال:

حسن خان‌محمدی درباره حواشی دیدار تیم‌های نوجوانان پرسپولیس و داماش اظهار داشت: تیم ما در این بازی 3 بر 2 شکست خورد اما نمی‌دانم فوتبال چقدر ارزش دارد که عوامل تیم حریف کارهایی خارج از شأن فوتبال انجام دادند. جدا از سوت‌های یک‌طرفه داور، مسائلی رقم خورد که واقعاً زننده بود و مربیان و عوامل تیم داماش واقعا رفتاری زشت و زننده انجام دادند.

وی افزود: از نظر من داماش یک بازیکن جا زده داشت و این بازیکن را از رده جوانان به رده نوجوانان آورده و به وی بازی دادند. پس از این مسابقه هم بلافاصله آن بازیکن را سوار موتور کرده و از ورزشگاه خارج کردند. البته عوامل تیم ما هم از وی عکس و فیلم گرفته‌اند.

مربی تیم نوجوانان پرسپولیس گفت: پس از پایان بازی در زمین مانده بودیم تا بازیکنان لباس‌های‌شان را در رختکن بپوشند و آنها را راهی منزل‌شان کنیم اما باز هم عوامل تیم داماش رفتار توهین‌آمیزی با ما داشته و به فحاشی و درگیری روی آوردند. رفتار آنها واقعاً زننده بود و با سر و صدا می‌خواستند دعوا راه اندازند. هر توهینی دوست داشتند به ما کردند و بازیکنان‌شان هم با تیم ما درگیر شدند.

خان‌محمدی افزود: به جز نوجوانان پرسپولیس برای تیم‌های دیگر هم در ورزشگاه مطهری خزانه چنین مشکلاتی از سوی تیم داماش ایجاد شده است. عوامل این تیم فقط با دعوا و درگیری دنبال نتیجه‌ گرفتن هستند و نکته عجیب اینجا است داور هیچ صحبتی با حریف درباره سروصدای شان و جلوگیری از ایجاد پرخاشگری نداشت.

وی اضافه کرد: آیا فوتبال تا این اندازه بی‌ارزش شده که باید شاهد چنین رفتارهایی باشیم؟ واقعاً‌ با دیدن این صحنه‌ای زشت و زننده به حال فوتبال افسوس خوردم. بازیکنان حریف با انجام رفتار غیر ورزشی مدام خود را روی زمین می‌انداختند و جریان بازی را متوقف می‌کردند. به خاطر به دست آورد یک برد مدام توهین کرده و رفتارهای بدی داشتند. تمام افرادی که در ورزشگاه بودند این رفتارها را دیدند.

مربی تیم نوجوانان پرسپولیس تصریح کرد: رفتاری هم که در پایان بازی با ما شد نشان می‌دهد آنها بلد نیستند حرمت پیشکسوت را حفظ کنند و اصلاً میزبانی هم بلد نیستند. فقط دنبال این بودند به هر نحوی شده بازی را ببرند. باید برای فوتبال پایه تأسف خورد که چنین مربیانی می‌خواهند به جوان‌ها و نوجوان‌های مردم فوتبال یاد بدهند در حالیکه این نفرات به‌جز بی‌ادبی و بی‌شخصیتی هیچ چیزی  دیگری یاد نخواهند داد.

خان‌محمدی افزود:‌ تمام این مسائل را دیدیم و خودم تأسف خوردم چرا باید در فوتبال پایه چنین افرادی حضور داشته باشند؟ حتی پدر و مادرانی هم که در ورزشگاه بودند از رفتار زشت و زننده عوامل تیم داماش در امان نماندند. برای خودم متأسف شدم که در چنین شرایطی مشغول مربیگری هستم. ناظر بازی تنها گزارش مسابقه را آماده می‌کند اما سایر مسائل حاشیه را نمی‌بیند. از هیأت فوتبال تهران می‌خواهم یک نفر را به ورزشگاه خزانه بیاورند تا این مسائل را گزارش کنند و از این طریق چنین مواردی کنترل شود. 

وی توضیح داد:‌ اگر بخواهند بار دیگر بازی‌های پرسپولیس را در این ورزشگاه برگزار کنند به هیچ وجه  آنجا نمی‌روم زیرا به حدی رفتار این افراد زننده بود که نمی‌خواهم دیگر چنین مواردی ببینم. حتماً این مسائل را پیگیری خواهیم کرد زیرا علاوه بر جوان‌های مردم که به عنوان بازیکن تحت نظر این افراد هستند بازیکن خود پرسپولیس هم چنین ناملایمات‌هایی را دیدند. برنده یا بازنده شدن به هر قیمتی چه ارزشی دارد. 

مربی نوجوانان پرسپولیس ادامه داد:‌ تا آخر پیگیر کار هستم و از باشگاه پرسپولیس هم می‌خواهم مستندات خود را جمع‌آوری کرده و در اختیار ارکان قضایی قرار بدهد تا با صدور حکم مناسب جلوی چنین رفتارهایی گرفته شود. اگر در این جار و جنجال‌ها یک نفر از سلاح سرد استفاده کند چه شرایطی رقم خواهد خورد. واقعاً عوامل تیم میزبان آدم‌های نرمالی نبودند و حتی خود داور هم با فریادهایش فضا را متشنج می‌کرد که باید به این موارد زشت رسیدگی ویژه‌ای شود.

منبع: فارس

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: