پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: هیچ بحثی درباره مذاکره ذوب‌آهن با تارتار مطرح نیست و حاضر به از دست دادن سرمربی‌مان نیستیم.
علی‌اصغر مدیرروستا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان قبل از بازی با پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت:‌پس از دو روز تعطیلی تمرینات خود را برای این مسابقه از امروز آغاز خواهیم کرد. خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و به جز سامان فلاح که برای دیدار با پرسپولیس محروم است، سایر نفرات را در اختیار داریم. امیدوارم بتوانیم در این چند روز هم تمرینات آماده‌سازی خوبی انجام بدهیم تا با قدرت مقابل این تیم بزرگ به زمین برویم.

وی درباره اعتراض باشگاه پیکان به کارت قرمز فلاح در بازی با ماشین‌سازی گفت: داور در آن صحنه طبق ادعای کارشناسان اشتباه کرده و انتظار داریم کمیته داوران عنایت داشته و زمانی که اشتباه داور مسجل است، این کارت را برگرداند. در اینگونه مسائل مشخص می شود فوتبال ما بیش از هر زمان دیگری به سیستم VAR نیاز دارد.

مدیر تیم فوتبال پیکان با اشاره به شرایط پرسپولیس توضیح داد‌: این تیم پس از لیگ قهرمانان آسیا در بحث نتیجه‌گیری دچار مشکلاتی بود اما در دو هفته اخیر از این روند خارج شد. قبل از دیدار با پیکان هم باید مقابل مس رفسنجان قرار بگیرد و فرصت خوبی برای ما است تا با استراحت بیشتری به مصاف پرسپولیس برویم. کادر فنی هم تمام تمرکز خود را برای مسابقه به کار گرفته و با تدابیر در نظر گرفته امیدوارم بازی خوبی را در ورزشگاه آزادی انجام بدهیم.

مدیرروستا درباره دلیل قرار گرفتن پیکان در رتبه یازدهم جدول برخلاف شرایط خوبی که این تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر پشت سر می‌گذاشت توضیح داد: هیچگاه نباید ابتدای فصل را ملاک قرار داد. البته وضعیت جدول به شکلی است که تیم‌ها با یک برد و باخت جایگاه‌شان در جدول چندین پله تغییر می‌کند. فاصله تیم‌ها به هم نزدیک است و نیم‌فصل دوم از لحاظ تعیین جایگاه تیم‌ها خیلی اهمیت دارد.

وی افزود: پیکان با بردن ماشین سازی به جای رتبه یازدهم در جایگاه ششم جدول قرار می‌گرفت اما در دو دقیقه نتیجه را از دست دادیم و همین موضوع سبب شد رتبه‌مان سقوط کند.با یک مساوی به رتبه یازدهم آمدیم اما با یک برد می‌توانستیم به جایگاه ششم برویم. این مسائل زیاد برای ما اهمیتی ندارد. باید در بازی‌های خود بهترین عملکرد را داشته باشیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مدیر تیم فوتبال پیکان اضافه کرد: مقابل ماشین‌سازی شروع خوبی داشتیم و خیلی زود هم به دو گل رسیدیم اما ناگهان دو گل دریافت کرده و بازی مساوی شد. با کسب آن سه امتیاز وضعیت‌مان خیلی بهتر می‌شد اما آن دیدار گذشت و اکنون تمام تمرکز کادر فنی و بازیکنان‌مان روی دیدار با پرسپولیس است.

مدیرروستا درباره اینکه آیا مهدی تارتار برای نقل و انتقالات نیم‌فصل لیستی در اختیار باشگاه پیکان قرار داده توضیح داد: تیم ما نیاز به جذب بازیکن دارد و در روزهای آتی هم جلسه ویژه‌ای با مهدی تارتار برگزار خواهیم کرد تا مشخص شود وی نیاز به جذب چه بازیکنانی دارد. پس از آن هم باشگاه پیکام باید با این نفرات و باشگاه‌شان وارد مذاکره شود.

وی درباره اینکه شنیده می‌شود مهدی تارتار بار دیگر جز گزینه‌های سرمربی‌گری ذوب‌آهن قرار گرفته گفت: این موضوع را نشنیده‌ام اما تمرکز تارتار روی بازی با پرسپولیس است و اصلا نباید روی این بحث ورود کنیم. وی با ما قرارداد دارد و اگر باشگاهی خواستار جذب سرمربی‌مان است باید با پیکان مذاکره کند. ما هم حاضر نیستیم سرمربی خود را از دست بدهیم.

مدیر تیم فوتبال پیکان افزود: تارتار جز مربیان با تجربه فوتبال ایران است و با این مسائل هم تمرکز خود را از دست نمی‌دهد. اتفاق خاصی هم رخ نداده و به عنوان مدیر تیم کاملا از اینکه وی مدنظر ذوب‌آهن قرار گرفته بی‌اطلاع هستم و آن را رد می‌کنم زیرا هیچ صحبتی با باشگاه ما نشده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: