پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت پرسپولیس گفت: ترابی از لحاظ فنی و اخلاقی سطح بالایی دارد ولی جدایی‌اش خوب نبود. قبلاً هم گفته بودم این بازیکنان خیلی زود پشیمان می‌شوند و دوباره برمی‌گردند.

با اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس درخصوص شرایط این تیم قبل از بازی با مس رفسنجان و همچنین فوت میناوند و انصاریان که از دوستانش بودند، گفت‌وگویی انجام دادیم که می‌خوانید.

فوت مهرداد و علی باورنکردنی بود و فوتبال ما را داغدار کرد.

اسماعیل حلالی گفت:جا دارد یک‌بار دیگر فوت این دو عزیز که از دوستان خوب من بودند را به جامعه ورزش و خانواده محترم‌شان تسلیت بگویم. من به شخصه رفتن مهرداد و علی را باور نمی‌کنم و از روزی که این اتفاق تلخ برای مهرداد و سپس علی افتاد، حال روحی خوبی ندارم. نمی‌دانم چه بگویم، کاش زودتر به بیمارستان مراجعه می‌کردند و کاش این اتفاق تلخ نمی‌افتاد. واقعاً از دست دادن آنها غم بزرگی است و جای خالی علی و مهرداد به شدت حس می‌شود. مهمترین نکته در مورد علی و مهرداد این است که آنها نان به نرخ روز خور نبودند.

با توجه به اینکه با علی و مهرداد همبازی بودید، خاطره بامزه‌ای از آنها دارید؟

اسماعیل حلالی گفت:آنها آنقدر شوخ‌طبع و مهربان بودند که تمام لحظات بودن کنارشان خاطره است. مهرداد را از تیم امید می‌شناسم و تقریباً با هم به پرسپولیس آمدیم. ٣٠ سال مهرداد با من شوخی کرد حتی در جمع‌های ٣٠، ۴٠ نفره ولی هیچ‌وقت ناراحت نشدم. مهرداد همیشه می‌گفت ظرفیتت خیلی زیاد است که از شوخی‌های من ناراحت نمی‌شوی. علی هم بسیار رک بود و دل بزرگی داشت. یادم می‌آید علی و پژمان جمشیدی از همان اول عاشق دوربین بودند و به نظرم باید از همان موقع به جای فوتبال به دنبال بازیگری بودند. من چند سال است پژمان را ندیدم ولی می‌خواهم بگویم آنقدر خودش را درگیر کار نکند و کمی به فکر خودش و سلامتی‌اش باشد. پژمان بازیگر بسیار خوبی است و هر سال کلی فیلم بازی می‌کند. امیدوارم بیشتر به فکر خودش باشد تا کار کردن. ضمن اینکه دیدم در چند روز اخیر بعضی‌ها به پژمان حمله کردند، می‌خواهم بگویم این عده به پژمان حسودی می‌کنند چون بسیار موفق است. از ته دل آرزو می‌کنم به کوری چشم بعضی‌ها پژمان ما سیمرغ بگیرد چون لیاقتش را دارد.

در مورد بازگشت ترابی چه نظری دارید؟

اسماعیل حلالی گفت:من خیلی نمی‌خواهم در موردش حرف بزنم. از مهدی دلخورم چون با جدایی‌اش حسرت قهرمانی در آسیا به دلم ماند. ترابی از لحاظ فنی و اخلاقی سطح بالایی دارد ولی جدایی‌اش خوب نبود. قبلاً هم گفته بودم این بازیکنان خیلی زود پشیمان می‌شوند و دوباره برمی‌گردند. از مهدی ناراحتم ولی برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

بازی با مس رفسنجان را چطور می‌بینید؟

اسماعیل حلالی گفت:مس برخلاف اول فصل که کاملاً لیگ یکی بازی می‌کرد الان جا افتاده و شکل خودش را در لیگ پیدا کرده است. به نظرم تیم خوب و قابل احترامی است و بچه‌ها باید برای بردن این تیم باهوش باشند. به نظرم پرسپولیس در بازی با تراکتور به ویژه در نیمه دوم فوق‌العاده بود و می‌توانست چند گل دیگر هم بزند. فقط نمی‌دانم چرا از ابتدای بازی پرسپولیس همین‌طور خوب و تهاجمی بازی نمی‌کند. امیدوارم با آنالیز بهتر تیم در تمام دقایق خوب بازی کند تا به امید خدا امسال هم جام را بالای سر ببریم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: