پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

در شرایطی که یکی از نامزدها برنامه خود را منتشر کرده و برای اعضای مجمع فرستاده و از آنها خواسته درباره برنامه اش تحقیق کنند و در نهایت هم روز انتخابات به برنامه رای بدهند نه به توصیه یا دستور و نامزد دیگری در حال نوشتن برنامه اش است تا با دست پر به مجمع برود، یکی از نامزدها که روی توصیه های حامی خود به اعضای مجمع برای رییس فدراسیون شدن حساب باز کرده و مدعی بود آنهایی که او را به صحنه آورده اند از مجمع برایش رای می گیرند، اخیرا احساس خطر کرده و برای جمع آوری رای دست به ترفند جالبی زده است.

او تا به حال به 12 نفر از اعضای مجمع (سه مدیر لیگ برتری، دو مدیر دسته اولی، 5 رییس هیات و دو عضو دیگر) وعده داده اگر رییس فدراسیون فوتبال شود، دبیرکلی فدراسیون را به آنها می سپارد. این درحالی است که شخص دیگری خارج از مجمع از همین حالا خودش را دبیرکل فدراسیون فوتبال می نامد و اصلا از روز اول شرطش برای حمایت از این نامزد و جمع آوری رای برای او همین بوده که خودش دبیرکل فدراسیون باشد.

فدراسیون فوتبال

جالب اینجاست که برخی از اعضای مجمع که از این نامزد وعده شنیدند، وقتی با هم گفتگو کردند، متوجه شدند وعده ای که به آنها داده شده، ترفند طرف برای جمع آوری رای است!

 انتخابات فدراسیون فوتبال دهم اسفند ماه با 4 نامزد ریاست 65 نامزد عضویت در هیات رییسه و نایب رییسی برگزار خواهد شد و 87 عضو مجمع فدراسیون فوتبال باید از این میان رییس، نایب رییس های اول، دوم و سوم و اعضای هیات رییسه را با رای خود انتخاب کنند اما انتخاب دبیرکل برعهده رییس منتخب خواهد بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: