پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

محمود فکر سرمربی استقلال پیش از جدال حساس فرداشب با سپاهان در هفته پایانی نیم‎‌فصل نخست، از عملکرد تیمش در نیم‎‌فصل اول دفاع کرد و بابت آن تشکر ویژه‌ای از بازیکنان استقلال داشت؛ فکری که در نشست خبری حضور نیافت و در پیامی ویدئویی صحبت‌های خود را درباره دیدار فردا بیان نمود، در بخش آغازین برای دو پیشکسوت استقلال آرزوی سلامتی کرد و گفت: جا دارد برای عبدالعلی چنگیز و حنیف عمران‌زاده دو پیشکسوت استقلال که متاسفانه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، آرزوی سلامتی کنم و امیدوارم خیلی زود حال آن‌ها خوب شود و به آغوش خانواده بازگردند.

فکری درباره دیدار فردای استقلال مقابل سپاهان افزود: با توجه به اینکه فردا آخرین بازی نیم فصل ماست، باید تشکر ویژه‌ای داشته باشم از تک تک بازیکنانم که نیم فصل سختی را شروع کردند و با تلاش و همدلی تیم را به اینجا رساندند. الحمدالله نتایج نسبتا خوبی را گرفته‌ایم و در جدول شکلی به خود داده‌ایم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. امیدوارم فردا با آرامش بیشتر کار کنیم و با دست پر برگردیم.

محمود فکری سرمربی آبی‌پوشان پایتخت درباره نقل و انتقالات نیم‌فصل هم توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: با توجه به اینکه فاصله بازی‌ها خیلی کم است، برنامه خاصی نمی‌توانیم داشته باشیم. اسامی یک سری از بازیکنان را به باشگاه ارائه دادیم که ان‌شاءالله بتوانند چندتن از آن‌ها را جذب کنند و برای تقویت تیم، در نیم فصل به ما اضافه شوند. باید روند نیم فصل اول را ادامه دهیم و از فرصت‌های خود خوب استفاده کنیم. ان‌شاءالله در نیم فصل دوم بتوانیم بازی‌های خوبی را ارائه دهیم و امتیازات لازم را کسب کنیم.

محمود فکری در بخش پایانی صحبت‌های خود در واکنش به حواشی هفته‌های گذشته، درخواست همدلی در مجموعه باشگاه را داشت و گفت: نیاز است مجموعه باشگاه همدلی بیشتری داشته باشد تا مشکلاتی که در شروع فصل و نیم فصل اول داشتیم کمتر شود و بتوانیم با آرامش و تمرکز بیشتر، امتیازات لازم را کسب کنیم و بتوانیم جایگاهی که متعلق به استقلال است را بدست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: