پایگاه خبری خانه فوتبال:

رضا صادقی خواننده‌ی پرطرفدار پاپ ایران است.رضا صادقی پستی را برای علی انصاریان به اشتراک گذاشت. رضا صادقی ازدواج کرده و دارای دو فرزند دختر است.رضا صادقی هنوز غمگین است و ناباورانه از سوگی حرف می‌زند که به طور کامل آن را طی نکرده است.‌رضا صادقی آهنگ جدید خود را منتشر کرد

رضا صادقی

استقبال بى نظیرتون از این البوم " واژه پر بازدید و پرفروش رو بهش داد و باعث افتخارم هست این همه مهر و همدلى شما عزیزانم .... اصولا هم القاب برام اینقدر مهم نیستن ، که رضایت شما و همراهی شما دلچسبه..

آخرین دیدار رضا صادقی با همرفیقش 

این آخرین برنامه‌ای بود که علی انصاریان میهمان آن بود و درست چند روز قبل از بستری‌ شدنش در بیمارستان ضبط شد.برنامه‌ای که با «علی انصاریان» میهمان بودید حسرت بزرگی را برای همه به همراه داشت.چه بگویم، خیلی ناراحت‌کننده است و نمی‌توانم درباره این موضوع حرف بزنم.به طور حتم با دیدن این برنامه افسوس بزرگی خوردید.
با رفیق خود در برنامه‌ای حاضر شدم و کلی خاطرات خوب را با هم مرور کردیم، خندیدیم و از کنار با هم بودن لذت بردیم. من دوست داشتم این برنامه را با خود علی انصاریان تماشا می‌کردم اما نشد که نشد. حالا فکر کنید این برنامه را باید زمانی تماشا کنید که دوست صمیمی‌تان دیگر در دنیا نیست و مسافر بهشت شده است.

خاطرات رضا صادقی/رفاقت شما با انصاریان به چند سال پیش بر می‌گردد؟

همان‌طورکه در برنامه گفتیم رفاقت ما به دو دهه پیش بر می‌گردد. در این ‌سال‌ها رفاقت خوبی با یکدیگر داشتیم و همیشه با افتخار گفته‌ام علی انصاریان یکی از بهترین و عزیزترین دوستان من بوده است. او اگرچه از دنیا رفت اما نام و یادش تا ابد در قلب من حک شده است.
یکی از تلخ‌ترین آیتم‌های این برنامه لحظه‌ای بود که علی انصاریان پس از خواندن آهنگ وایسا دنیا وایسا دنیا گفت‌ای کاش دنیا می‌ایستاد و آدم می‌تونست جایی پیاده شه.
من از اول این برنامه تا لحظه آخر اشک ریختم، وقتی این صحنه را دیدم غم و ناراحتی‌ام صد برابر شد. دنیا ایستاد و علی عزیز پیاده شد. من فقط از خدا یک چیز می‌خواهم.

خواسته رضا صادقی از خدا 

علی جوان خوب، خوش قلب و دوست داشتنی بود و همان‌طور که گفتم با ریشه بود، او به خانواده‌اش اهمیت زیادی می‌داد، برای پدرش زحمت زیادی کشید و پس از فوت پدر هر کاری می‌کرد تا خنده را بر لبان مادر بنشاند. مادر او غم بزرگی را این روزها تجربه می‌کند و از خداوند بزرگ می‌خواهم به او صبر بدهد و کمک کند تا این روزهای تلخ برای او پشت سر گذاشته شود هر چند غم علی تا پایان عمر با مادر و خانواده عزیز وی خواهد بود.

خاطرات رضا صادقی/ در این مدت با مادر علی انصاریان در ارتباط بودید؟

با مادر او خیر ولی با داماد آنها در ارتباط هستم. من هنوز مرگ علی را باور نکرده‌ام و نمی‌توانم قبول کنم او دیگر در این دنیا نیست.

رضا صادقی خواننده مشکی پوش موسیقی پاپ

رضا صادقی

در این پست می خواهیم شما را با زندگی رضا صادقی آشنا کنیم خواننده ایی ۳۹ ساله اهل شهرستان بندر عباس . جالبه بدانید رضا صادقی مرداد ماهی است ۲ دختر به نام های تیارا , ویانا دارد که فاصله سنی آنها ۴ سال است همسرش آلمانی و به گفته خودش بسیار صادق است در ادامه زندگی و بیوگرافی کامل این خواننده مشکی پوش را بخوانید

بیوگرافی رضا صادقی

رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ، آهنگساز و ترانه سرای ایرانی در ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در بندرعباس به دنیا آمد. آلبوم وایسا دنیا از کارهای مشهور اوست.

رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ ایرانی اهل بندرعباس است. وی ابتدا کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد. علاقه‌ مندی او به موسیقی موجب شد که او مسیرش را به آن سمت تغییر دهد. او تحصیلات خود را در رشته موسیقی در دانشگاه استکهلم سوئد در مقطع لیسانس انجام داد.

حاج عباس پدرش برای تقویت درس ریاضی رضا که چندان خوب نبود از معلمی خواهش میکند تا چند جلسه ای با رضا ریاضی کار کند بعد از ساعتی حل مساءل ریاضی معلم متوجه می شود رضا عاشق موسیقی است.

همین موضوع موجب می شود تا جلسات بعدی با معلمی که هم ریاضی می داند هم موسیقی برای رضا بسیار جذاب تر باشد، رضا کم کم با استعداد ذاتی خود گیتار را یاد میگیرد و چند آهنگی هم با کیفیت پایین ضبط کرده است

که بین جوانان بندری دست به دست می شود همین استعداد و اعتماد به نفس باعث می شود تا از شهرداری و هتل همای بندرعباس به رضا برای اجرای برنامه پیشنهاد شود رضا با خوشحالی می پذیرد و اصلا نگران حرف و حدیث ها نیست

داستان خاصی نداشت، در سفر به آلمان از طریق دوستانم با خانواد‌ه‌ای آشنا شدم و در مدتی که آنجا بودم احساس کردم باید به این اندیشه باشم که تفکری جز تفکر خودم را بپذیرم، ضمن اینکه همسرم خیلی آدم صادقی است. برخلاف من عصبی نیست، خیلی لبخند می‌زند، مهربان است، آدم‌ها را دوست دارد و به بچه‌ها عشق می‌ورزد.

بشنوید (مهر مادر )آهنگ جدید رضا صادقی

آهنگ رضا صادقی به نام مهر مادر+متن

دوست دارم یه عشق بی دلیلو ♬!♫!♪ به کی باید بگم که باورش شه

یه دل میخوام ازم نپرسه هیچی /..!../ یه دل میخوام دیوونگی سرش شه

به کی باید بگم که بعضی ♬!♫!♪ وقتا عاشق شدن حساب کتاب نداره

میخوام بگم جراتشو ندارم /..!../ میخوام نگم حرصمو درمیاره

دوست دارم این آرزوی دورو ♬!♫!♪ کجای دنیا با خودم کشیدم

کاشکی میشد به جز تو یادم /..!../ بره هر چی که دل بستم و دل بریدم

تو مهربونیات یه چیز دیگه ♬!♫!♪ است یه وقتها بی بهونه و اضافی

فقط دوسم داری برات مهم /..!../ نیست درست مثل عشقای بی تلافی

تو مهر مادرانت از بهشته ♬!♫!♪ حس میکنم بال فرشته داری

تو گوش من صدای دریا میدی /..!../ دستاتو که رو قلب من میذاری

منو ببخش اگه برات نموندم ♬!♫!♪ گذاشتم و گذشتم از کنارت

منو ببخش اگه تو این هیاهو  /..!../بدون من میگذره روزگارت

منو ببخش اگه یه قلب کوچیک ♬!♫!♪ طاقت دوس داشتنتو نداره

میخواد بهت بگه ولی بلد /..!../ نیست ادای دوست داشتنو در میاره

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: