پایگاه خبری خانه فوتبال:

سروش رفیعی روز بسیار خوبی را مقابل استقلال پشت سر گذاشت و عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خودش کرد.
به گزارش "ورزش سه"، دیدار بزرگ هفته پایانی رقابت های لیگ برتر، با پیروزی سپاهان برابر استقلال به پایان رسید. شاگردان محرم نویدکیا با ارائه یک بازی خوب و منطقی، موفق شدند به لطف دو گلی که در همان نیمه نخست به ثمر رسانده بودند، پیروز از زمین مسابقه خارج شوند.
در این دیدار ابتدا سجاد شهباززاده موفق شد دروازه استقلال را روی اشتباه خط دفاعی و برخورد توپ به عارف غلامی باز کند و در ادامه نیز سروش رفیعی با ارسالی دقیق به دهانه دروازه، روی غفلت خط دفاعی، اشتباه مظاهری و دخالت شهباززاده، گل دوم را به ثمر رساند.
رفیعی که پیش از این با فولاد، تراکتور و پرسپولیس دروازه استقلال را باز کرده بود، حالا با پیراهن سپاهان نیز به آبی های پایتخت گل زده است. او در جدال امروز، 80 درصد پاس صحیح داشت و 2 پاس کلیدی نیز برای هم تیمی هایش مهیا کرد.
3 تکل موفق، 3 بار گرفتن خطا از بازیکنان استقلال، 5 عملکرد دفاعی صحیح و ارسال 5 سانتر به روی دروازه حریف، خلاصه عملکرد سروش رفیعی در این بازی حساس بود.
رفیعی در پایان این دیدار با کسب نمره 8 بهترین بازیکن زمین لقب گرفت و با ارائه یک بازی خوب، به تیمش کمک کرد تا به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: