پایگاه خبری خانه فوتبال:

بوژیدار رادوشویچ با اشاره به اتفاق تلخی که فوتبال ایران را تحت‌الشعاع قرار داده است، اظهار داشت:خبر فوت این دو پرسپولیسی قدیمی همه ما را غمگین کرد و شنیدن این خبر شوک بدی برای ما بود. بارها مهرداد میناوند را در تمرین و جمع پرسپولیسی‌ها دیده بودم. او یک پرسپولیسی کاملا متعصب بود و یک جنتلمن واقعی که همیشه از تیمش حمایت می‌کرد. خبر فوت او را باور نکرده بودیم که اتفاق تلخ دوم را قبل از بازی با تراکتور شنیدیم و همه واقعا متاسف شدیم. از بچه‌ها شنیده‌ام که علی انصاریان هم یکی از بهترین مدافعان سال‌های قبل ایران و پرسپولیس بود که او نیز مثل میناوند علاقه زیادی به پرسپولیس و موفقیت‌های آن داشت. مرگ آنها اتفاق غیرقابل باوری بود که هضمش خیلی سخت است. در حال حاضر تنها کاری که پس از این اتفاق تلخ از دست ما بر می‌آید این است که برای شادی روح این دو پرسپولیسی تلاش‌مان را چند برابر کنیم و قهرمان شویم و این قهرمانی را به روح آنها هدیه کنیم.

رادو که در بازی برابر مس رفسنجان حراست از قفس توری پرسپولیس را برعهده داشت، درخصوص این دیدار گفت:بازی خوبی بود که بازیکنان در طول بازی، اتفاقات این دیدار را تحت کنترل خود داشتند و در نهایت موفق شدیم سه امتیاز مهمی را به دست آوریم. همیشه برای پیروزی برابر حریفان به میدان می‌رویم و مس را هم که حریف خوبی بود را شکست دادیم. در هفته‌های اخیر مصدومیت چند بازیکن شرایط خاصی را برای ما ایجاد کرده بود اما ما یک تیم هستیم و همه نفرات برای یک هدف تلاش می‌کنیم و همین موضوع عامل موفقیت ما می‌شود.

رادوشویچ درخصوص سیر صعودی اخیر پرسپولیس تصریح کرد:پرسپولیس در برهه‌ای به چند تساوی متوالی دست پیدا کرد که در همه آن بازی‌ها حق‌مان پیروزی بود اما بدشانس بودیم. در حال حاضر چند پیروزی پشت‌سر هم برای ما رقم خورده که خوشحالم روند خوبی را در نتیجه‌گیری داریم و همه تلاش می‌کنیم این روند خوب ادامه پیدا کند.

گلر کروات سرخ‌ها درمورد کلین‌شیتی که در اولین حضورش در ترکیب تیم پرسپولیس به ثبت رساند گفت:

وظیفه هر بازیکنی که در ترکیب قرار می‌گیرد کمک به موفقیت تیم است و من هم در طول این بازی تمام تلاشم را به کار گرفتم تا در برد تیمم سهیم باشم و خوشحال هستم که در کنار بچه‌ها موفقیت تیمی را برای پرسپولیس رقم زده‌ام.

او درمورد رقابت ویژه‌اش با حامد لک برای قرار گرفتن درون دروازه خاطرنشان کرد:مهمترین موضوع موفقیت پرسپولیس در قالب تیمی است که من و حامد در تلاش هستیم این اتفاق برای پرسپولیس رخ بدهد. اهداف همه ما در پرسپولیس اهداف تیمی است و این که بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

رادوشویچ در پایان درمورد پیش‌بینی‌اش از آینده پرسپولیس گفت:من برای باور هستم که خیلی زود به صدر بر می‌گردیم. با برگزاری بازی معوقه‌مان این اتفاق رخ می دهد. تنها جایگاهی که هواداران را خوشحال می کند، صدر جدول است. من به آنها می‌گویم که نگران نباشند. خیلی زود به صدر بر می‌گردیم و در آن رده خواهیم ماند. همانطور که گفتم برای خوشحالی هواداران و شادی روح پیشکسوتان عزیزی که از دست داده‌ایم، امسال هم قهرمان لیگ برتر خواهیم شد

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: