پایگاه خبری خانه فوتبال:

شنیده می شود که یحیی گل محمدی برای فصل جدید روی سید جلال حسینی ۳۹ ساله حسابی باز نکرده بود، اما جدایی شجاع خلیل زاده همه چیز را تغییر داده است و حالا کاپیتان اول سرخ توانسته رضایت کامل سرمربی را داشته باشد.

بدون شک سید جلال حسینی بهترین مدافع لیگ و یکی از موثرترین بازیکنان پرسپولیس بوده است.

بسیاری از کارشناسان سیدجلال را کاملترین کاپیتان تیم‌های لیگ برتری می دانند که همه جوره در خدمت تیم است و تمام توان و ذهن خود را روی بازی‌های تیمش می گذارد.

طبعاً یحیی گل محمدی هم که خود در پست سید جلال فوتبال بازی می کرد از عملکرد این بازیکن ۳۹ ساله رضایت کامل دارد اما جالب است بدانید اگر شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس جدا نمی‌شد امسال سیدجلال از این تیم می‌رفت و در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن باید بازی‌های پرسپولیس را از روی نیمکت تماشا می‌کرد.

حالا اما همین سیدجلال نه تنها فیکس بازی می‌کند و نه تنها استحکام زیادی به خط دفاعی پرسپولیس بخشیده است بلکه ۳ گل حساس هم زده و باعث شده تا پرسپولیس در بهترین موقعیت جدولی ممکن برای تصاحب قهرمانی نیم فصل قرار بگیرد.

به طور حتم سیدجلال با این روند همچنان از عناصر اصلی پرسپولیس در فاز دفاعی خواهد بود. مدافعی که آمار گلزنی‌اش حتی از شیخ دیاباته مهاجم گلزن استقلال و آقای گل فصل گذشته بهتر است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: