پایگاه خبری خانه فوتبال:

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص بازیکن تیم گل گهر سیرجان صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، با توجه به گزارش مقام رسمی مسابقه بین تیم های نساجی مازندران و گل گهر سیرجان از سری رقابتهای لیگ برتر در هفته پانزدهم، از سوی گادوین منشا، بازیکن تیم گل گهر سیرجان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی در خور صدور قرار دستور موقت می باشد. بر همین اساس به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی وی از همراهی و حضور در تمامی مسابقات فوتبال معلق و محروم است.
قرار صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ ،قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

شادی گل منشوری و غیراخلاقی گادوین منشا سوژه شد! + عکس

 گادوین منشا

مهاجم نیجریه‌ای گل گهر سیرجان بعد از گلزنی برابر نساجی مازندران حرکت عجیبی به نمایش گذاشت.
 گادوین منشا که فصل را با قدرت آغاز کرده بود و در صدر جدول گلزنان حضور داشت، در ادامه با نزول کیفی حتی تا خروج از ترکیب اصلی پیش رفت.

 این بازیکن که برابر نساجی مازندران نیز با نظر امیر قلعه نویی بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود، بعد از اینکه به عنوان بازیکن تعویضی فرصت حضور برابر شاگردان مجید جلالی را به دست آورد، توانست موقعیت خود را تبدیل به گل کند تا گل گهر قایمشهر را با یک برد ارزشمند ترک کند.
نکته عجیب و جنجالی، اما حرکت این مهاجم نیجریه‌ای بعد از گلزنی بود که حرکتی منشوری از خود به جا گذاشت تا تعجب حاضران را نیز در پی داشته باشد. حرکت غیراخلاقی و منشوری منشا که توسط مجید جلالی به فوتبال ایران معرفی شده، به سرعت موردتوجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و در حال وایرال شدن است.حرکتی که قطعا موردتوجه کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون قرار خواهد گرفت و باید در انتظار محرومیت این مهاجم نیجریه‌ای بود.

 

به دلیل منشوری بودن حرکت گادوین منشا از انتشار تصویر خودداری شده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: