پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

 

 

 

 

 ابراهیم اسدی در خصوص تقابل پرسپولیس مقابل پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه اول روند معمولی داشت اما در نیمه دوم با تفکرات و برنامه‌های کادرفنی توانستند بازی را در دست بگیرند. آنها روی تاکتیکی کار کرده بودند به گل رسیدند و موفق شدند برنده از زمین بیرون بیایند.

وی تصریح کرد: در دو سه بازی اخیر می‌بینیم که نظم و انضباط به تیم برگشته است. شرایط حاشیه‌ای که درست شده بود سیر نزولی پیدا کرده، بازیکنان شرایط بهتری از نظر روحی و روانی دارند و می‌توانند راحت‌تر بازی کنند. در چند بازی اخیر روند روبه پیشرفت آنها را دیده‌ایم. 

مهاجم اسبق پرسپولیس با اشاره به نوع بازی پیکان گفت: پیکان در ابتدا برای دفاع کردن آمده بود اما بعد از اینکه گل خورد تلاش کرد بازی را مساوی کند و حتی نتیجه را برگرداند. آنها یک شوت خوب از پشت محوطه هم زدند اما پرسپولیس باتجربه‌تر و بهتر عمل کرد. 

پرسپولیس

اسدی در مورد داوری این مسابقه عنوان کرد: داوری خوب بود و مشکل خاصی نداشت.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس با پیروزی در بازی بعدی می‌تواند عنوان قهرمان نیم‌فصل را به دست بیاورد، اظهار داشت: ان‌شاالله این اتفاق بیفتد و دوباره پرسپولیس سیر صعودی خودش را پیدا کند. پرسپولیس در چهار پنج سال اخیر منظم‌ترین و با شخصیت‌ترین بازیکنان را داشته و توانسته حقش را در این سال‌ها بگیرد. امیدوارم در نیم‌فصل به قهرمانی برسند تا از نظر روحی و روانی این تفکر ایجاد شود که می‌توانند در آخر فصل هم قهرمان باشند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه آیا این تیم پس از جبران امتیازات از دست رفته می‌تواند پنجمین قهرمانی متوالی را به دست بیاورد، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد. به خاطر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و شرایطی که به وجود آمد پرسپولیس در دو سه بازی افت داشت و نتوانست نتیجه بگیرد. در هر تیمی سیر نزولی و صعودی به وجود می‌آید اما الان بازیکنان احیا شده و به شرایط عالی خودشان برگشته‌اند. این مساله در چند بازی اخیر خودش را نشان داده، امیدوارم دوباره بتوانند قهرمان لیگ برتر شوند و ثابت کنند این قهرمانی‌ها الکی نبوده است.

وی افزود: جای هواداران خالی است. ان‌شااالله کرونا از بین برود و شاهد پر شدن استادیوم باشیم تا بچه‌ها بتوانند با ذوق و شوق بیشتری در مسابقات حاضر شوند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: