پایگاه خبری خانه فوتبال:

ساعاتی پیش فضای مجازی پر شد از اخبار پراکنده ای که اعضای هیات مدیره به واسطه ارتباط با برخی افراد پخش می کردند؛ فکری دو بازی مهلت دارد… وزارت ورزش با برکناری محمود فکری مخالفت کرد، تنها دلیل برای برکنار نشدن فکری این است که گزینه ایده آلی در حال حاضر برای استقلال وجود ندارد و … و … و … اما داستان این همه اخبار پراکنده چیست؟

در حالی که ساعتی پس از شکست استقلال مقابل سپاهان، در همان فرودگاه اصفهان با محمود فکری تماس گرفته و به او اطمینان داده شد فعلا سرمربی استقلال است، سه عضو هیات مدیره امروز تلاش کردند با محمود فکری قطع همکاری کنند اما نبود گزینه ایده آل باعث شد آنها هم مثل همکارشان به این جمع بندی برسند که فعلا باید با فکری سر کنند!

گفته می شود اعضای هیات مدیره دیروز با هم درباره آینده استقلال حرف زدند و در نهایت به این نتیجه رسیدند که سه بازی آینده را به سرمربی استقلال فرصت بدهند. قرار شد امروز یکی از اعضای هیات مدیره به نمایندگی از سایرین با محمود فکری حرف بزند و تصمیم های اعضا را به او اطلاع بدهد.

به گفته منابع آگاه، تصمیم بر این است که در هفته های شانزدهم تا هجدهم که قبل از تعطیلات لیگ برتر برگزار می شود محمود فکری سرمربی استقلال باشد. اگر در این سه بازی استقلال نتیجه لازم را بگیرد، کار با فکری دنبال می شود اما در غیر این صورت هیات مدیره با محمود فکری قطع همکاری می کند.

البته اعضای هیات مدیره همچنین تاکید دارند کادر فنی استقلال با دعوت از یک مربی جدید تقویت شود. آنها قرار است امروز از طریق یکی از اعضای هیات مدیره این پیشنهاد را به فکری ارائه بدهند و از او بخواهند کادر فنی را با جذب یک آنالیزور و یک تمرین دهنده تقویت کند.

با این حساب استقلال در مصاف مس رفسنجان، فولاد و ماشین سازی ، فکری را روی نیمکت خواهد داشت. البته اگر نتیجه دو بازی مقابل فولاد و مس، آن چیزی نباشد که استقلال می خواهد شاید کار به بازی با ماشین سازی نکشد و در سفر به تبریز محمود فکری همراه استقلال نباشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: