پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

 

محمود فکری با تصمیم جدید هیات مدیره (البته بهتر است بخوانید با بی تصمیمی اعضای هیات مدیره استقلال) موقتا ماندنی شد اما از شب گذشته که جلسه آنلاین اعضای هیات مدیره به پایان رسید تا این لحظه که تقریبا ۲۴ ساعت از آن ماجرا می گذرد، هنوز هیچ یک از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نه به صورت رسمی و نه غیر رسمی اعلام نکرده محمود فکری ابقا شده است. حتی رسانه رسمی باشگاه استقلال هم به خودش زحمت نداده سه خط خبر منتشر کند محمود فکری می ماند یا نمی ماند!

اعضای هیات مدیره استقلال پس از آن که بر سر انتخاب جانشین محمود فکری با هم به توافق و تفاهم نرسیدند به سرمربی فعلی این تیم اطلاع دادند فعلا به کار خود ادامه بدهد اما تا این لحظه همچنان درباره اتفاقات ۴۸ ساعت گذشته سکوت اختیار کرده اند.

البته همین که آنها مثل نوبت های قبلی کلا همه چیز را از بیخ و بین تکذیب نکردند و منکر جلسه های متوالی خود نشدند و نگفتند شایعه برکناری فکری کار رسانه های مغرض بود و در استقلال همه چیز گل و بلبل است و ما از ابتدا هم اصلا هیچ مشکلی با کادر فنی فعلی نداشتیم، جای شکرش باقی است اما این که حاضر نیستند ابقای محمود فکری را گردن بگیرند، واقعا جالب است.

یا آنها در خفا به محمود فکری اعلام کرده اند شما تا پایان هفته هجدهم سرمربی استقلال هستی و با خیال راحت کار خودت را انجام بده و فقط برای آن که از هوادار شاکی استقلال فحش نخورند، این ماجرا را با هوادار در میان نمی گذارند که در این صورت باید به این همه شجاعت و شفافیت آفرین گفت و یا در حالت دوم، هنوز هم دنبال جانشین برای محمود فکری هستند که در این صورت باید از آنها پرسید واقعا شما توقع دارید یک مربی که شما قبولش ندارید و حتی حاضر نیستید از او حمایت کنید و این حمایت را علنی کنید، هر ۳ بازی آینده را ببرد و تمام تیم ها را لت و پار کند؟ اصلا بازیکن برای این مربی تره خورد می کند؟

شایعه شده اعضای هیات مدیره قصد دارند طی روزهای آینده با فکری جلسه بگذارند و به او اعلام کنند باید کادرفنی استقلال با جذب مربی تمرین دهنده جدید که مورد تایید هیات مدیره باشد، تقویت شود و تا این جلسه را برگزار نکنند هیچ حرفی درباره محمود فکری نمی زنند اما امیدواریم این شایعه صحت نداشته باشد و هیات مدیره استقلال به این سکوت آسیب زننده اش پایان بدهد.

کسانی که محمود فکری را به عنوان سرمربی استقلال برگزیدند باید تا روزی که او سرمربی استقلال است، از سرمربی این مجموعه که انتخاب خودشان بوده، حمایت کنند. این حداقل کاری است که هیات مدیره می تواند انجام بدهد. هیات مدیره می تواند همین امروز به مدیرعامل دستور بدهد فکری نباشد و این قدرت و اختیار را دارد اما نمی تواند تا وقتی فکری سرمربی استقلال است، پشت او را خالی کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: