پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمود فکری در شرایطی سرمربیگری استقلال را در ابتدای فصل پذیرفت که سه هفته تا شروع لیگ برتر باقی نمانده بود و سرمربی جدید نقشی در بسته شدن تیم نداشت. بازیکنانی مثل رشید مظاهری، محمد نادری، بابک مرادی، احمد موسوی، متین کریم‌زاده، محمدحسین مرادمند و مهدی مهدی‌پور نفراتی بودند که توسط مدیریت قبلی استقلال جذب شدند و محمود فکری نقشی در جذب آنها نداشت.

یکی از مشکلاتی که محمود فکری در ابتدای فصل داشت همین بود که نفرات جذب شده با نظر او به استقلال نیامده بودند و دیگر فرصتی هم نبود که سرمربی جوان استقلال بخواهد بازیکنانی که در تفکرات تاکتیکی خودش قرار داشتند را جذب کند. با این حال فکری کار را با استقلال آغاز کرد و توانست تا میانه های نیم فصل اول نتایج خوبی بگیرد و صدرنشین باشد ولی باخت مقابل سپاهان در هفته پایانی نیم فصل اول و از دست دادن صدرنشینی باعث شد انتقادات زیای از فکری مطرح شود.منتقدان استقلال بدون توجه به اینکه فکری این تیم را نبسته از او انتقاد می کنند که چرا نتوانسته به یک ترکیب ثابت و اصلی دست پیدا کنند.

در این شرایط و در حالی که فصل نقل و انتقالات زمستانی فرا رسیده مهم ترین وظیفه هیات مدیره استقلال این است که طبق نظر محمود فکری برای استقلال بازیکن بگیرد تا سرمربی آبی ها بتواند همان تیمی را داشته باشد که مدنظر اوست.

البته فکری لیست مورد نظرش را به باشگاه ارایه داده و نفراتی که برای تقویت تیم می خواهد را مشخص کرده است. بنابراین انتظار می رود هیات مدیره استقلال هرچه زودتر نسبت به خرید بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم اقدام کند تا استقلال برای نیم فصل دوم تقویت شود.

پیمان بابایی، اشکان دژاگه، محمد میری، مهدی کیانی و امین قاسمی نژاد نفراتی هستند که در لیست محمود فکری قرار دارند و باید دید در نهایت باشگاه استقلال موفق به خرید آنها می شود یا نه. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: