پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

نصرالله عبداللهی ، مشاور باشگاه استقلال درباره شرایط این تیم اظهار داشت:عده‌ای فقط دنبال درست کردن حاشیه هستند. وقتی فکری آمد استقلال، قرار بود دو سال بماند. درست است خیلی از هواداران حق دارند، تیم بد بازی می‌کند، بد بازی می کرد ولی با این وجود الان دو امتیاز با صدر فاصله دارد و احیانا اگر پرسپولیس ببرد اختلاف می شود سه امتیاز.

اصلا چیز سختی نیست و این را باید توجه کنند که کادرفنی به علاوه فکری در این مدت بازیکنان را شناخته اند و اعلام کرده اند که چند بازیکن مثلا باید حذف شوند و چند بازیکن باید جذب شوند. تیم خوب می شود و باید صبر کنند، عده ای دارند حاشیه می‌سازند و همیشه عده ای هستند منظوردار در این فضای مجازی حاشیه می سازند و آنها هواداران حقیقی را هم تحریک می‌کنند. من منظورم با آن هواداران حقیقی است، درست می گویند تیم بد بازی می کند ولی درست می شود این موضوع. بد بازی می‌کرده و تا حالا در صدر بوده و الان سه امتیاز فاصله دارد.

محمود فکری وی در خصوص اینکه استقلال چند سال است ناموفق است و صبر هواداران لبریز شده، گفت:هر دقیقه که صبر هواداران لبریز شود باید همه چیز عوض شود؟ مربی عوض شود؟ چقدر زود فرهاد مجیدی و چقدر زود کسانی دیگر را عوض کردند، مجید نامجومطلق عوض شود الان محمود فکری مثلا عوض شود خب بعدش چه؟ مقداری صبر و تحمل کنند این تیم موفق خواهد شد. من از نزدیک تمرینات را دنبال می کنم.

عبداللهی در پاسخ به سوال مجری که پرسیده بود مثلا الان صبر کنند استقلال قهرمان می شود سهمیه می گیرد، گفت:انشاءالله. قهرمان ممکن است بشود چرا نشود. الان نیم فصل است و با صدر مگر چند امتیاز فاصله داریم؟ شما حساب کنید نیم فصل دوم، کادرفنی با بازیکنان آشنا شده اند، با اخلاق بازیکنان آشنا شده اند بازیکنان با اخلاق مربی آشنا شده اند. مقداری ضعف داشته اند می خواهند برطرف کنند. هواداران حقیقی خاطرجمع باشند یک مقدار دیگر صبر کنند، این همه صبر کردند چند سال کمی بیشتر صبر کنند این تعویض های بلافاصله همه چیز را عوض می کند و باز همان آش و کاسه.

عبداللهی در خصوص صحبت های در مورد اضافه شدن آنالیزور جدید و یا حضور ستار همدانی به کادرفنی تصریح کرد:در فوتبال دو نفر حرف اول را میزنند یکی مدیرعامل که پول تزریق می کند یکی سرمربی که ارنج می کند. بقیه همه کمک هستند ولی تصمیم گیرنده این دو نفر هستند در فوتبال ایران. واقعیت این است. حالا هر مسئله ای اضافه و کم شود، ماهیت اصلی عوض نمی شود و تصمیم گیرنده همین دو نفر هستند. هواداران مقداری فرصت دهند اگر می خواهند کادرشان را تقویت کنند آنالیزور بیاورند و چند بازیکن باید بروند و چند بازیکن بیایند، همه این تحولات به نفع تیم خواهد بود.

وی در مورد برخی موضع گیری های اعضای هیات مدیره علیه کادرفنی گفت به برنامه ورزش ایران از رادیو ایران گفت:در این دو سه روز تصمیم گرفتند که آقای فکری با قدرت به کارش ادامه دهد.

نصراللهی در پاسخ به این سوال مجری که “یعنی اگر فکری سهمیه هم نگیرد، می ماند؟” پاسخ داد:سهمیه می گیرد چرا نگیرد. هیات مدیره و مدیران با تجربه شده اند و دیده اند با تغییرات چیزی عوض نمی شود تازه به عقب برمی گردند. من فکر می کنم تا آخر فصل از آقای فکری حمایت خواهند کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: