پایگاه خبری خانه فوتبال:

سیامک نعمتی که در هفته دوم مقابل صنعت نفت آبادان موفق شده بود برای پرسپولیس گلزنی کند و اولین گل این تیم را به ثمر برساند در ادامه فصل با تغییر پست از مدافع راست به وینگر چپ حضور بیشتری در محوطه جریمه حریفان ایفا می کرد و در کارهای هجومی شرکت کرد.

نعمتی که ابتدای فصل به عنوان گلزن اول این تیم طی دیدارها ظاهر شده بود، بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا و افت روحیه مهدی شیری از سوی یحیی گل محمدی با تغییر پست مواجه شد. حضور در سمت راست دفاعی و دور شدن از دروازه باعث شده بود تا او در امر گلزنی نیز ناکام بماند.

با این حال طی دیدارهای اخیر و با بازگشت دوباره شیری به سمت راست دفاعی، نعمتی نیز به پست موردعلاقه‌اش در فاز تهاجمی بازگشت. او بعد از نمایش موفق طی دیدارهای اخیر، اینبار موفق شد در نقش گلزن ظاهر شود و یکی از گل‌های تیمش مقابل گل گهر را به نام خود کرد.

در دقیقه ۸۷ بازی پرسپولیس و گل گهر پاس رو به جلوی سعید آقایی و ارسال علی شجاعی را مهرداد بشاگردی به شکل بدی دفع کرد تا توپ مقابل پای سیامک نعمتی بیفتد و این بازیکن دروازه سیرجانی‌ها را برای بار پنجم باز کند.

سیامک نعمتی در این فصل به آچار فرانسه قرمزها تبدیل شده بود و در پست های مدافع راست، وینگر چپ و مهاجم برای پرسپولیس به میدان رفته است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: