پایگاه خبری خانه فوتبال:

 وستهم با شکست تاتنهام هم به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد و هم تیم مورینیو را به رده نهم فرستاد.
به گزارش ایرنا، تیم‌های وستهم یونایتد و تاتنهام هاتسپر از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در ورزشگاه لاندن استادیوم به مصاف هم رفتند که در نهایت منجر به برتری ۲ بر یک چکش ها در شهرآورد لندن شد.
شاگردان دیوید مویس در ادامه روند فوق‌العاده خود موفق شدند تیم بحران‌زده ژوزه مورینیو را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند. ابتدا مایکل آنتونیو در دقیقه پنج تیمش را پیش انداخت و پنجمین گلش را به تاتنهام زد تا بیش از هر تیمی به زنبق‌های سفید گل زده باشد. در ادامه خسه لینگارد، بازیکن سابق منچستریونایتد در دقیقه ۴۷ تیمش را به گل دوم رساند. گلی که در ابتدا توسط کمک داور آفساید گرفته شد اما وی‌اِی‌آر آن را به درستی، مورد قبول قرار داد. این سومین گل لیتگارد در چهارمین بازی‌اش بود.
حملات پردامنه تاتنهام سرانجام در دقیقه ۶۴ به نتیجه منجر شد. لوکاس مورا با ضربه سری دیدنی از روی ارسال گرث بیل یکی از گل‌ها را جبران کرد. این گل انگیزه تیم میهمان را برای به تساوی کشاندن بازی دوچندان کرد اما تیردروازه و بی‌دقتی مهاجمان مانع از ۲ بر ۲ شدن بازی شد.
با این نتیجه وستهم با ۴۵ امتیاز به رده چهارم صعود کرد تا تیم اول شهر لندن در جدول لیگ برتر شود و از چلسی هم سبقت بگیرد. تاتنهام هم با ۳۶ امتیاز به رده نهم سقوط کرد تا اوضاع برای مورینیو و شاگردانش بدتر از قبل شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: