پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش سایت خبر روز  نادر بذرافشان از افزایش قیمت سکه و طلا در بازار امروز خبر داد و افزود: بهای اونس جهانی نسبت به روز گذشته با افزایش ۲۲دلاری به ۱۸۰۶دلار رسیده و نرخ ارز هم تحت تاثیر اخبار سیاسی و اقتصادی نوسان صعودی داشته، از همین رو در بازار امروز شاهد رشد ۱۰هزار تومانی قیمت طلا و ۱۵۰هزار تومانی ارزش سکه هستیم.

او درباره وضعیت تقاضا توضیح داد: نوسانات بازار طلا ارتباطی به تقاضا ندارد چراکه از ابتدای هفته در پی انتشار خبر‌های سیاسی و اقتصادی، حجم معاملات به حداقل رسیده و مردم مثل یک ماه پیش از خرید و فروش دست کشیده‌اند و نظاره‌گر روند بازار هستند.

قیمت سکه و طلا در بازار امروز 5 اسفند 99 

قیمت سکه و طلا

بذرافشان با پیش‌بینی قیمت‌ها اظهار کرد: تا زمانی که نرخ ارز نوسان داشته باشد قیمت طلا و سکه به ثبات نمی‌رسد، در حال حاضر هم قیمت دلار به شدت تحت تاثیر اخبار سیاسی و اقتصادی است و برای پیش‌بینی روند بازار‌ها باید منتظر تصمیمات دولت در حوزه سیاست خارجی باشیم.

این فعال بازار طلا در پایان به تشریح قیمت‌ها پرداخت و گفت: در جریان معاملات ساعت (۱۳: ۳۰) بازار تهران قیمت سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۶۰۰هزار و سکه طرح امامی به ۱۱میلیون و ۵۰هزار تومان رسیده، ضمن اینکه در بازار امروز حباب سکه هم ۶۰۰هزار تومان است.

بذرافشان اضافه کرد: قیمت نیم سکه شش میلیون و ۳۵۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۴۰۰هزار تومان است؛ بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار هم به چهار میلیون و ۶۷۰هزار و قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۷۸هزار تومان رسید.

ریزش قیمت سکه و طلا 

قیمت سکه و طلا

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۸۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار و ۷۳۰ تومان است.

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۸۲ هزار تومان، قیمت دلار ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۸۲ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۲۹ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

وام بانکی ۱۰۰ میلیون تسهیلات پایانی

قیمت طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با نوسان جزئی همراه شده است؛ سکه طی روزهای گذشته از کانال ۱۲ میلیونی عقب نشینی کرده و به کانال ۱۱ میلیونی بازگشت؛ از جمله دلایل اصلی نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است.

قیمت سکه و طلا سیر نزولی به خود گرفته 

عنوان قیمت (ریال)  روز قبل
طلای 18 عیار ۱۰,۸۳۲۰۰۰ ۱۱,۰۰۸,۰۰۰

طلای ۲۴ عیار

۱۴,۴۴۳۰۰۰ ۱۴,۶۷۷,۰۰۰

طلای دست دوم

۱۰,۶۷۸,۸۰۰ ۱۰,۸۶۰,۹۱۰
حباب سکه تمام بهار ۳,۲۳۰,۰۰۰ ۲,۸۹۰,۰۰۰
سکه امامی ۱۱۱,۵۹۰,۰۰۰ ۱۱۵,۱۸۰,۰۰۰
سکه بهار آزادی ۱۰۷,۰۰۹,۰۰۰ ۱۰۹,۰۰۹,۰۰۰
نیم سکه ۶۳,۵۰۰,۰۰۰ ۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ربع سکه ۴۱,۶۰۰,۰۰۰ ۴۲,۵۰۰,۰۰۰
سکه  گرمی ۲۴,۲۵۰۰,۰۰۰ ۲۴,۵۰۰,۰۰۰
مثقال طلا ۴۶,۸۹۰,۰۰۰ ۴۷,۷۱۰,۰۰۰
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: