پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه استقلال به تازگی بحثی را به میان آورد که خود میلیچ در پیغامی که برای باشگاه ارسال کرده گفته دوست دارد به تهران و استقلال برگردد.
​خبرورزشی - پس از گذشت بیش از ۴۰ روز از خروج هرویه میلیچ از تهران در روزی که استقلال به مصاف پرسپولیس رفته بود، هنوز باشگاه استقلال تلاش جدی برای بازگرداندن این بازیکن تأثیرگذار در جناح چپ تیمش نکرده است!
مهدی عبدیان دو هفته پیش در صحبت با خبرورزشی اعلام کرد او بابت این فصل هیچ طلبی از باشگاه ندارد و تنها به دلیل عدم دریافت ۵۰ هزار دلار از باقیمانده طلب فصل قبلش این بند را در قراردادش داشته که بتواند بدون هماهنگی با باشگاه از کشور خارج شود. او در آن برهه اعلام کرد باشگاه درصدد است پولی که احمد سعادتمند می‌خواست در جیبش بگذارد و از طریق فرودگاه به دوحه ببرد تا به میلیچ بدهد را تهیه کرده تا به میلیچ بدهند و او برگردد ولی این ماجرا هنوز در حد حرف باقی‌ مانده است.

به تازگی مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین بحثی را به میان آورد که خود میلیچ در پیغامی که برای باشگاه ارسال کرده گفته دوست دارد به تهران و استقلال برگردد و در واقع هنوز دلش با این تیم و هوادارانش است ولی عجیب اینکه باشگاه اقدام جدی در این جهت انجام نداده است!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: