پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

رومن آبراموویچ از ریخت و پاش کردن پول‌هایش نمی‌ترسد. مالک ۵۴ ساله چلسی با وجود ۷ فرزند باید برای جشن تولدها و کریسمس‌های زیادی هدیه تهیه کند. ۷ فرزندی که علاقه‌ها و سلیقه‌های متفاوتی دارند و احتمالاً ثروت باورنکردنی ۱۰ میلیارد پوندی پدر را به ارث می‌برند. اما آن‌ها که هستند و ما در موردشان چه میدانیم؟

آنا (۲۹ ساله)

آنا فارغ التحصیل دانشگاه کلمبیا از رشته فلسفه است و حاصل ازدواج دوم آبراهیموویچ با ایرینا بود که این ازدواج بعد از ۱۱ سال و در سال ۲۰۰۷ منجر به جدایی شد.

آنا برای اولین بار زمانی در تیتر تمام خبرگزاری‌ها قرار گرفت که در سال ۲۰۱۰ و در سن ۱۸ سالگی با نیکولا لازارو نامزد کرد. آن موقع هنوز با هلیکوپتر یا با لیموزین همراه با راننده مخصوصش به مدرسه میرفت. گفته میشد که رومان از این نامزدی رضایت خاطر ندارد و این نامزدی هم قبل از اینکه منجر به ازدواج شود از هم پاشید. جشن تولد ۱۸ سالگی آنا خیلی پرهزینه بود و گفته می‌شود که شخصیت آنا از همه بیشتر شبیه به شخصیت رومن است. او اکنون در نیویورک زندگی می‌کند.

آرکادی (۲۷ ساله)

بعضی خانواده‌ها تصمیم می‌گیرند که اولین فرزند پسرشان وارث ثروت خانواده شود. آرکادی هم مثل آنا حاصل ازدواج رومن و ایرینا است و خیلی خوب توانست مستقل از پدر و برای خودش کار کند و روی پای خودش بایستد. او بنیانگذار و مالک ARA Capital است که دارایی‌هایی از جمله سهام عمده تجارت الکترونیک و کمپانی نفت و گاز Gazprom  را مدیریت می‌کند. او که به طور مرتب در استمفوردبریج حاضر می‌شود به دنبال مالکیت باشگاه برای خودش است. گفته می‌شود که در تلاش برای بدست آوردن سهام زسکامسکو ناکام ماند. یک بار هم گفت که به تیم کپنهاگ دانمارک علاقه دارد

رومن سوفیا (۲۶ ساله)

گزارش‌ها او را «بچه وحشی» خانواده می‌دانند. سوفیا دوست دارد که زندگی پرزرق و برق خود را در اینستاگرام به نمایش بگذارد و هر زمان که می‌تواند ثروت خود را به رخ می‌کشد. جشن تولد ۱۸ سالگی‌اش در کلوپ شبانه استمفوردبریج چلسی برگزار شد و گروه پاپ مک‌باستد هم در این مهمانی به اجرای موسیقی پرداختند. او معمولاً با رفقای معروفش یعنی خانواده بکام و خانواده رمزی وقت می‌گذراند و اغلب هم به هتل اختصاصی ریتی رای در مالدیو می‌رود که هزینه یک شب اقامت در این هتل ۳۰۰۰ پوند است. سوفیا در رشته مدیریت و بازاریابی از دانشگاه رویال هالووی فارغ‌التحصیل شد. او همچنین سه اسب با نامهای دورا، بیلی فرالین و زنزیبار دارد و در مسابقات نمایشی اسب‌سواری نماینده روسیه است.

آرینا (۲۰ ساله)

به نظر می‌رسد که آرینا هرچه بخواهد به‌دست می‌آورد! او همچنین با اسبش به نام پرینگل برنده مسابقات نمایشی اسب‌سواری شد. رومن حدود ۵۰ هزار پوند برای خرید اسب آرینا پول خرج کرد و این اسب در اولین کلاس آرینا در نمایش بین‌المللی اسب در المپیا در دسامبر ۲۰۱۳ جایزه اول را به‌دست آورد. گفته می‌شود که آرینا تصمیم دارد به استرالیا مهاجرت کند تا در دانشگاه جانورشناسی ثبت‌نام کند.

ایلیا (۱۸ ساله)

ایلیا دومین پسر خاندان آبراموویچ و آخرین فرزند مشترک رومن و ایرینا است قبل از اینکه طلاق بگیرند. شایعات حاکی از آن است که پدر می‌خواست ایلیا به مدرسه معتبر ایتون برود اما این امر هرگز محقق نشد. اگرچه تحصیلاتش به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا متوقف می‌شد. هنوز معلوم نیست که ایلیا برای دانشگاه چه برنامه‌ای دارد.

آرون (۱۱ ساله) و لیا لو (۷ ساله)

فرزندان ششم و هفتم آبراموویچ در منهتن نیویورک متولد شدند. آنها حاصل ازدواج سوم رومن با مدل و مجموعه‌دار هنر، داشا ژوکووا هستند و این ازدواج هم در سال ۲۰۱۷ به پایان رسید. آرون یک بار با پیراهن چلسی که نام موراتا روی آن نوشته شده بود دیده شد. لیا لو با مادرش در نیویورک زندگی می‌کند و به مدرسه خصوصی می‌رود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: