پایگاه خبری خانه فوتبال:

علی انصاریان پیشکسوت جذاب سرخابی هآ درگذشت.او در 14 تیر 1356 بدنیا آمد. علی انصاریان در تهران متولد شد. علی انصاریان بازیکن بازنشسته و بازیگر بود.علی انصاریان با 186 سانتی متر قد بعنوان مدافع تجربه پوشیدن هر دو پیراهن تیم استقلال و پرسپولیس را دارد و بعد از آن هنرپیشه و مجری شد. به گفته پزشکان معالج ریه‌های علی انصاریان به شدت درگیر ویروس کرونا شده بود و با اینکه چند روزی مراقبت‌های ویژه ای از او صورت گرفت اما با وجود مبارزه جانانه‌اش تسلیم اراده حق شد. و به رفیق همیشگی‌اش مهرداد میناوند پیوست.

ماجرای جالب عموی انصاریان و علی پروین​

 

علی انصاریان

شیخ حسین انصاریان در مصاحبه‌ای جالب گفت مرام و معرفت علی انصاریان به علی پروین رفته بود. رفیق قدیمی ما علی پروین همواره به اهل بیت توسل دارد و  مراسم مذهبی در منزل او برگزار می‌شود.

علی هم از نظر مرام و معرفتی و توسل به اهل بیت شبیه استادش علی‌ پروین شده بود به هر حال یک استاد روی شاگرد تاثیر می‌گذارد و ما به خوبی تأثیر روحیات و اخلاقیات آقای پروین را در علی می‌دیدیم و از طرفی قسمت بود که او به سمت فوتبال برود و به این رشته ورزشی علاقه پیدا کند. علی همیشه هوای مادرش را داشت و من بار دیگر برایش طلب مغفرت می‌کنم و امیدوارم روحش شاد باشد.

فعالیت های حرفه ای علی انصاریان

علی انصاریان بازیکن فوتبال، مجری تلویزیون و بازیگر ایرانی بود. او کار خود را در سال ۱۳۷۵ و با بازی در باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز آغاز و در پرسپولیس به اوج رسید و سرانجام در سال ۱۳۹۰ از حرفهٔ فوتبال خداحافظی کرد. علی انصاریان پس از فوتبال، در حرفه سرگرمی و تلویزیون فعال شد.

او در بیش از ده فیلم و مجموعه تلویزیونی بازی کرد و چند برنامه تلویزیونی اینترنتی را اجرا کرد. علی انصاریان همچنین در خرداد ۱۳۹۰ ترانه‌ای به نام «شدید» را به بازار موسیقی عرضه کرد. اما پس از آن خوانندگی را ادامه نداد. انصاریان در ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ دو هفته پس از بستری شدن در بیمارستان فرهیختگان، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

علی انصاریان

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: