پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

نتایج بازی‌های اخیر استقلال در لیگ برتر فشار‌ها را روی محمود فکری و کادرفنی اش افزایش داد و برخی شایعات مبنی بر برکناری محمود فکری اطراف باشگاه استقلال مطرح شد، اما در پایان پس از برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه شایعه شد که باشگاه به محمود فکری اولتیماتوم داده است.

روز پنجشنبه احمد مددی در مصاحبه‌ای مدعی شد استفاده از واژه فعلا برای حمایت از کادر فنی استقلال اشتباه است و تا پایان فصل از استقلالی‌ترین کادر فنی فصول اخیر استقلال حمایت خواهد کرد.

 

هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال در روز‌های اخیر ژست حمایت از محمود فکری را به خود گرفته اند و این اتفاقات در حالی رخ داده که شایعات اطراف باشگاه استقلال خبر از اولتیماتوم به محمود فکری می‌دهند. ظاهرا این حمایت‌ها تنها ظاهر قضیه است و خود محمود فکری هم به این قضیه آگاهی دارد اگر در بازی‌های بعدی استقلال نتواند نتیجه بگیرد قطعا برکنار می‌شود و هیات مدیره هم ژست حمایت گرفته اند تا پس از این که فکری نتوانست نتایج مطلوبی را کسب کند، کادرفنی، اولتیماتوم را بهانه ناکامی‌ها نکند.

استقلال آبی‌های تهران در بازی‌های آینده باید به مصاف مس رفسنجان، فولاد، پیکان (جام حذفی) و ماشین سازی بروند.

شرایط استقلال به گونه‌ای است که اگر آبی‌های تهران نتوانند مقابل مس رفسنجان و فولاد نتیجه بگیرند، ممکن است کادرفنی این تیم حتی به بازی مقابل ماشین سازی هم نرسد البته در این بین آبی‌ها باید در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مصاف پیکان بروند و اگر استقلال مقابل مس و فولاد نتیجه نگیرد، کادرفنی استقلال به بازی جام حذفی نیز نخواهد رسید.

خود محمود فکری هم قطعا می‌داند این شرایط اطراف تیمش حاکم است و خبری از حمایت تا پایان فصل نیست. برخی بازیکنان استقلال در این روز‌ها با هم متحد شده اند تا هر طور شده فکری نتایج مطلوب را کسب کند و اخراج نشود، اما فرهاد مجیدی که فصول اخیر همواره به عنوان اصلی‌ترین آلترناتیو‌های سرمربیان استقلال بوده، نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت استقلال است و شنیده‌ها حاکی از آن است هیات مدیره استقلال از همین الان جانشین فکری را مشخص کرده اند و پس از اخراج فکری، فرهاد مجیدی جایگزین او می‌شود.

پ. ن: احمد مددی در مصاحبه اش از کادر فنی فعلی استقلال به عنوان استقلالی‌ترین کادر فنی فصول اخیر استقلال یاد کرد. اعضای هیات مدیره که تا همین چند شب پیش به کانال‌های تلگرامی خط می‌دادند فکری تا ساعتی دیگر برکنار می‌شود، حالا در موضع سکوت هستند و هیچ نمی‌گویند، اما فکری خودش خوب می‌داند حتی با جانشین او نیز به توافق رسیده اند و فقط نتایج استقلال می‌تواند محمود فکری را در این تیم حفظ کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: