پایگاه خبری خانه فوتبال:

عرفان گل محمدی پیش از حضور در تیم نساجی در تیم دسته دومی شهرداری بندرعباس بازی می‌کرد و بعد از حضور تمرین نساجی و تایید محمود فکری با این باشگاه لیگ برتری قرارداد بست. گل محمدی در دور رفت بازی‌ها در دیدار با فولاد از سوی وحید فاضلی در ترکیب ثابت نساجی به میدان رفت. او موفق به گلزنی در دور رفت بازی‌ها برای نساجی نشد.

بعد از تصمیم سجاد آقایی مبنی بر ترک استقلال محمود فکری با این جدایی موافقت کرد تا مانع از پیشرفت این بازیکن نشود، اما سرمربی استقلال عرفان گل محمدی را از تیم نساجی خواستار شد و در نهایت باشگاه مازنی هم با این تصمیم موافقت کرد. فکری علاقه زیادی به سبک بازی عرفان گل محمدی دارد و هیچ بعید نیست در دور برگشت بازی‌ها او را به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بفرستد.

مهاجم جوان نساجی در دور برگشت بازی‌ها کار سختی برای بازی کردن در ترکیب تیم آبی‌ها خواهد داشت به این خاطر که استقلال در خط حمله شیخ دیاباته، امیر ارسلان مطهری و مهدی قایدی را دارد، اما اگر محمود فکری هر سه بازیکن را به طور همزمان به میدان بفرستد که در دور رفت در برخی از بازی‌ها این کار را انجام داد عرفان گل محمدی شانس حضور در ترکیب آبی‌ها را به عنوان بازیکن تعویضی خواهد داشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: