پایگاه خبری خانه فوتبال:

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه در هیچ کدام از دو دور انتخابات به عزیزی خادم رای نداد، در خصوص مجمع امروز صحبت کرد:

*رقابت خیلی شدیدی بود ولی جدا از هر اتفاقی که رخ داد باید به رای مجمع احترام بگذاریم. به آقای عزیزی خادم تبریک می گویم و امیدوارم که مسئولیتی که مجمع به عهده اش گذاشته را به نحو احسن انجام دهد. با توجه به چالش هایی که فدراسیون فوتبال دارد، فکر می کنم چهار سال آینده، اتفاقات مهمی باید در فوتبال ایران رخ بدهد. از آقایان کریمی، هاشمی و آجورلو فوق العاده تشکر می کنیم و در انتخابات شرکت کنند. امیدوارم با توجه به اتفاقاتی که رخ داد، همه اعضای مجمع موظف هستیم که از امروز این مسئولیت سنگینی که روی دوش فدراسیون است را قبول کنیم و برای پیشرفت فوتبال ایران تلاش کنیم.

*من دور اول به علی رای دادم و در دور دوم به آقای هاشمی رای دادم؛ من به آقای عزیزی خادم رای ندادم! برای کاندیداها جدول مقایسه تهیه کرده بودم و بر اساس آن رای دادم. اینکه چنین اظهارنظری صورت گرفته، این نظر شخصی علی آقاست. من برای این نظر او ارزش قائلم. فکر می کنم که اتفاقی که در مجمع افتاد یک بار دیگر نشان داد که ما هنوز برای شناسایی مرد تخصص نه در فوتبال بلکه در همه حوزه ها باید تلاش کنیم. با تمام این تفاسیر برای آقای عزیزی خادم آرزوی موفقیت می کنم.

*ما در دور اول به علی کریمی رای دادیم و از کارمان هم پشیمان نیستیم. این پایان راه نیست و من مطمئن هستم که علی کریمی صف شکن بود. تنها مدیر باشگاهی که برای تغییر در این سه سال تلاش کرد من بودم. خیلی ها گفتند که آذری در حال موج سواری است که خودش بیاید اما دیدید که من در هیچ انتخاباتی شرکت نکردم و فقط به دنبال تغییرات بودیم. فکر می کنم که کار علی و علی کریمی ها تازه از امروز شروع می شود و با توجه به تجربه ای که کسب شد در این چهار سال فرصت شان، به کارهای مختلفی از جمله تحصیل مدیریت فوتبال در دانشگاه پرداخته یا به بدنه اجرایی وارد شوند. این حق بچه های فوتبالی است و مطمئنم روزی یک نفر روی آن کرسی می نشیند که عضو تیم ملی فوتبال بوده، تحصیل کرده باشد و در بدنه اجرایی هم کار کرده باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: