پایگاه خبری خانه فوتبال:

پرسپولیس تیمی است پر از بازیکنان خط میانی. بازیکنانی که همه قابلیت‌های بالایی دارند و در مواقع مختلف توانایی‌های‌شان را ثابت کرده‌اند. یحیی در آخرین بازی‌های نیم‌فصل اول در شرایطی تیمش را به میدان می‌فرستاد که در برخی بازی‌ها ۷ و در برخی دیگر ۸ بازیکن خط میانی در زمین بودند.

با حضور کمال در قلب دفاع و بازیکنانی مثل امیری و عالیشاه در خط حمله تیم پرسپولیس یک تیم پر از هافبک بود ضمن اینکه در برخی مسابقات هم سیامک نعمتی در نقش مدافع راست به میدان می‌رفت.

پرسپولیس ابتدای فصل مهدی ترابی و بعد بشار رسن را در این خط از دست داد که هر دو نفر جزو بهترین‌ها و تأثیرگذارترین‌های تیم بودند، اما با جذب نفراتی مثل پهلوان و شجاعی همچنان ترافیک در این خط سنگین بود تا جایی که به سعید حسین‌پور یکی از جوان‌های شایسته تیم بازی نرسید و کادر فنی بعضاً مجبور بود از بین سرلک، نوراللهی و کامیابی‌نیا یکی را بیرون بنشاند.

حالا اگر خط حمله پرسپولیس با مهاجمان واقعی سر و سامان بگیرد یحیی مجبور است از ترابی، امیری و عالیشاه که برای خط حمله در نظر گرفته بود و از آن‌ها استفاده می‌کرد در کناره‌های خط میانی استفاده کند. حالا در نظر بگیرید احسان پهلوان و علی شجاعی در هافبک چپ هستند و سیامک نعمتی هم در هافبک راست. در واقع یحیی شش هافبک کناری دارد که فقط باید به دو تا از آن‌ها بازی بدهد و البته از همین حالا به نظر می‌رسد اگر آل‌کثیر و مغانلو روزی در شرایط ایده‌آل نباشند شانس امیری و ترابی بیشتر از سایر گزینه‌ها خواهد بود.

 

آی اسپرت

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: