پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

تیم فوتبال استقلال که جزو سه تیم اول جدول رده بندی بیستمین دوره لیگ برتر است با وجود جایگاه نسبتاً مناسبی که دارد نتوانسته از نظر ارائه فوتبال جذاب و قابل قبول هوادارانش را راضی کند.

ضمن اینکه حاشیه‌های پیرامون این تیم به قدری زیاد بوده که نارضایتی‌ها را افزایش داده است. در این میان محمود فکری سیبل انتقادات است.

در حالی که قبل از این هم اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال تصمیم به برکناری محمود فکری گرفته بودند اما ورود برخی مسئولان رده بالا این اجازه را به هیأت مدیره نداد تا تصمیمش را اجرایی کند.

تساوی روز دوشنبه استقلال برابر مس رفسنجان باعث شد اعضای هیأت مدیره باشگاه دوشنبه شب جلسه فوق العاده ای را برگزار کنند و برای برکناری محمود فکری به جمع بندی برسند.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد حتی قبل از برگزاری جلسه هیأت مدیره عنوان شده که فکری از روز سه شنبه در تمرین استقلال شرکت نکند.

البته این احتمال وجود دارد که مثل تصمیم گذشته این بار هم ورود یک مقام رده بالا منتفی شود اما جمع بندی هیأت مدیره باشگاه استقلال قطع همکاری با محمود فکری است.

در این مورد گفته می‌شود در صورت برکناری فکری هیأت مدیره استقلال چند گزینه را در نظر گرفته است که شامل قلعه نویی، فرهاد مجیدی، محمد تقوی و جواد نکونام است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: