پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه تراکتور حسین پورحمیدی را در ازای سعید مهری از باشگاه استقلال جذب کرده است.

معاون باشگاه تراکتور درباره جدایی هافبک تیم تراکتور از این تیم و جذب پورحمیدی توضیح داد:سعید مهری از دو ماه پیش به خاطر بازی نکردن درخواست جدایی داده بود تا در فضای جدیدی بازی کند. حتی با آقای شجاعی هم صحبت کرده و گفته بود که سبک بازی تیم به من نمی‌خورد و من می‌خواهم در فضای جدیدی بازی کنم. آن موقع موافقت شده بود و حتی وقتی آقای خطیبی آمد، سعید مهری در تمرین حضور نداشت. ما پیشنهاد دادیم که او به سپاهان برود و معاوضه کنیم و سه اسم هم دادیم. بعد به باشگاه دیگری هم گفتیم اما رهبر فنی ما رسول خطیبی و او اختیارات دارد.

وی با اشاره به روند جدایی توضیح داد:من به سعید مهری گفتم که من با جدایی تو موافق نیستم و اگر قرار باشد فسخ تو را امضا کنم، استعفای خودم را هم امضا می‌کنم. در نهایت هم این اتفاق در تهران رخ داد و من امضا نکردم. قرارداد سعید مهری فصل گذشته به یک شکل دیگر بود و امسال این قرارداد تغییر یافت. یک بندی وجود داشت که اگر مهری پیشنهادی از خارج داشت، ۵۰% قرارداد را بدهد و برود. یعنی این که سه یا پنج سال قرارداد داریم، مهم نیست!

رحیمی همچنین اضافه کرد:ما می‌خواستیم سعید مهری آینده باشگاه باشد و او به فضای جدیدی نیاز داشت. ما یک دروازه بانی که عملکرد بسیار خوبی داشته و آینده دار است و زیر نظر خطیبی بوده را هم جذب کرده‌ایم و آقای پورحمیدی به تراکتور منتقل شده است. ما سعید مهری را منتقل کردیم اما یک بازیکن آینده دار ( پورحمیدی ) را خریدیم.

نکته مهم اینکه پورحمیدی تا پایان فصل در آلومینیوم خواهد ماند و سپس باتوجه به این که تحت قرارداد استقلال است، از این تیم راهی تراکتور شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: