پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی لیورپول پس از باخت مقابل چلسی در رقابت‌های لیگ برتر به انتقاد از نمایش تیم پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، لیورپول شب گذشته در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مقابل چلسی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

یورگن کلوپ پس از این مسابقه و قرار گرفتن در رده ششم جدول اظهار داشت: ناامیدی محض، هنوز فصل به پایان نرسیده ولی شما حق این را ندارید به لیگ قهرمانان اروپا بروید وقتی در این میزان بازی شکست می‌خورید.

وی ادامه داد:‌ ما باید در بازی‌ها به پیروزی برسیم و فوتبال بازی کنیم. این مسئله را هم می‌دانیم و در حال سعی و تلاش هستیم ولی کافی نیست.

لیورپول برای اولین در 5 بازی متوالی خانگی شکست خورد تا یورگن کلوپ یک رکورد فاجعه‌بار را به ثبت رساند.

در این مسابقه میسون مونت با تک گل خود باعث برد توماس توخل شد و چلسی را به رده سوم جدول رساند.

کلوپ گفت: بازی نزدیکی بود، پرفشار و یک لحظه، یک تصمیم و یک کیفیت بالا نتیجه مسابقه را رقم زد. جایگاه ما در جدول، جایگاه مناسبی نیست و من هم نمی‌توانم بیش از این در خصوص نتیجه توضیح دهم. می‌خواهم صادقانه با شما صحبت کنم، به بچه‌های خودم هم گفتم. ما بهانه‌ای دیگر نداریم و باید بجنگیم و تلاش کنیم تا یک سطح دیگر از ما به نمایش گذاشته شود.

سرمربی لیورپول اظهار داشت: در این نوع بازی‌ها، لحظات، نتیجه مسابقات را تعیین می‌کنند. برای بازگشت در این لحظات باید شما با قلبتان بازی کنید و نه دیگر تاکتیک موضوعیت ندارد. ما شرایط را سرزنش نخواهیم کرد و باید از خودمان انتقاد کنیم. من به این مسائل را به بچه‌هایم گفتم.

آمار فاجعه‌بار لیورپول در آنفیلد / کلوپ تاریخی شد

یورگن کلوپ با 5 شکست متوالی در آنفیلد در لیورپول تاریخ‌سازی کرد.

 لیورپول شب گذشته در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مقابل چلسی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا اوضاع در آنفیلد بیش از پیش بحرانی شود.

باخت مقابل چلسی در آنفیلد، پنجمین باخت متوالی لیورپول در ورزشگاه خانگی خود است. لیورپول مقابل برنلی، برایتون، منچسترسیتی، اورتون و چلسی 5 باخت متوالی در آنفیلد را به ثبت رسانید تا کلوپ در تاریخ این باشگاه از این نظر جاودانه شود. لیورپول در طول 139 سال از زمان تاسیسش تاکنون پنج بازی متوالی خود را در آنفیلد شکست نخورده بود که این اتفاق در سال 2021 و شرایط کرونایی رخ داد.

در سال 2021، لیورپول هم کمترین امتیاز ممکن و هم کمترین تعداد گل را در آنفیلد به ثبت رسانید و پایین‌تر از تیم های قعرنشین جزیره قرار گرفت. اکنون این تیم با 27 بازی و 43 امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است و باید دید می‌تواند به جمع 4 تیم برتر انگلیس بازگردد؟ 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: