پایگاه خبری خانه فوتبال:

فرهاد مجیدی برای حفظ آرامش استقلال و زیر پا گذاشته نشدن حرمت مربیان قبلی این تیم تأکید کرده بازیکنان حق ندارند علیه محمود فکری و دستیاران او مصاحبه کنند ولی کاملاً بدیهی است در میان خود بازیکنان پیرامون تحولات اخیر صحبت می‌شود و واکنش مربیان جدا شده از جمع آبی‌پوشان به گوش آبی‌پوشان کنونی هم می‌رسد.

یکی از مواردی که باعث جلب توجه شاگردان فرهاد مجیدی و البته ناراحتی برخی از آنها شد، واکنش صمد مرفاوی در فضای مجازی پس از جدا شدن از استقلال بود. مرفاوی بعد از اینکه کارش در استقلال خاتمه پیدا کرد، با انتشار یک استوری، برای استقلال در ادامه راه آرزوی موفقیت کرد ولی در عین حال از آنچه که «حرف گوش نکردن‌ها و لجبازی کردن‌ها» یاد کرده بود، انتقاد کرد.

این مسئله باعث ناراحتی تعدادی از بازیکنان استقلال شده است. البته آنها با توجه به دستور مجیدی و شرایط کنونی تیم ترجیح می‌دهند تا سرحد امکان حرفی نزنند ولی در جمع خودشان به این مسئله اشاره می‌کنند. برخی از بازیکنان استقلال در واکنش به استوری مرفاوی در جمع خود گفته‌اند:

ما حرف گوش نمی‌کردیم؟ چه کسی حرف گوش نمی‌کرد؟ اگر واقعاً چنین فضایی بر تمرینات و مسابقات حاکم بود، چرا همان زمان که آقایان مسئولیت داشتند، در جلسات فنی به صراحت حرف نمی‌زدند؟ ما لجباز بودیم؟ مگر تاکتیک استقلال را ما انتخاب می‌کردیم که لجبازی کنیم؟ ما لجبازی می‌کردیم یا کادر فنی؟ ترکیب ثابت تیم در بازی‌های آخر نشان می‌دهد چه کسانی اهل لجبازی بودند. حالا که همه چیز تمام شده و رفته، نباید اشتباهات و مشکلات را گردن ما (بازیکنان) بیندازند. بالاخره دنیای فوتبال کوچک است و دوباره چشم‌مان به چشم همدیگر می‌افتد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: