پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت:سال‌ها است حرف و حدیث پشت‌سر ما است اما بدانند با قدرت می‌آییم و با کمک خدا با قدرت یک قهرمانی دیگر هم می‌آوریم
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، افشین پیروانی پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: بحث فنی را کادر فنی تیم توضیح می‌دهد اما گله من از فدراسیون فوتبال است؛ فکر کردیم با آمدن رئیس جدید فدراسیون اشتباهات گذشته تکرار نمی‌شود اما متأسفانه دیدیم در حق تیم بزرگ پرسپولیس کم‌لطفی کردند.
وی افزود: باید به کمیته تعیین وضعیت یادآوری کنیم اگر قرار است ایراد و اشکال را بررسی کنند باید بررسی کرده و ببینند چرا فقط پنجره باشگاه ما بسته شد. آقایان بدانند 5 هزار مربی، بازیکن و سرپرست نسبت به تیم‌های قبلی خود معترض هستند و از آنها طلب دارند اما فقط برای تیم پرسپولیس قانون را  اجرا می‌کنند.
مدیر تیم پرسپولیس اضافه کرد:  الان در همین تیم پرسپولیس کادر فنی و اکثر بازیکنان از تیم‌های قبلی خود طلب دارند. چرا به این موضوع رسیدگی نمی‌شود؛ فقط زورشان به پرسپولیس رسیده است؟ باید این موضوع را به چه کسی بگوییم .توانستیم پنجره نقل و انتقالاتی آسیایی خود را باز کنیم. چرا اینجا زورمان نمی‌رسد؟

پیروانی تصریح کرد: برای باشگا‌ه‌های دیگر هم این موارد وجود دارد؛ سوال من این است چگونه پرسپولیس که پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کرده‌ پنجره داخلی‌اش باز نمی‌شود؟ اگر می‌خواهند قانون را اجرا کنند چرا برای سایر تیم‌ها اجرا نمی‌کنند؟ چرا نسبت به تیم‌های دیگر این رفتار نمی‌شود؟ سرمربی تیم ما از پنج باشگاه دیگر طلب دارد، اگر زور آقایان می‌رسد جلوی تیم‌های دیگر را هم بگیرند.

وی افزود: آیا تمام قوانین در ایران اجرا می‌شود. سازمان لیگ می‌گوید با پرواز چارتر بروید. کدام تیم به جز 2-3 تیم با پرواز چارتر پرواز می‌‌کنند، کدام تیم‌ها برای سفر به شهر دیگر تست کرونا می‌دهند. فقط نشسته‌اند و از راه دور کنترل می‌کنند با اعصاب و روان ما بازی کردند.

مدیر تیم پرسپولیس درباره دلیل صادر نشدن کارت مهدی ترابی گفت: وی تا پنج دقیقه قبل از شروع بازی نمی‌دانست بازی می‌کند یا نمی‌کند، این بازیکن را به آبادان آوردیم. حرفی با اجرای قانون نداریم اما آیا قانون برای همه تیم‌ها اجرا می‌شود. باشگاهی بدون اینکه یک ریال به بازیکنش بدهد امتیاز خود را می‌فروشد آیا زور آقایان به این تیم‌ها رسید. می‌دانم دست به دست هم داده‌اند تا پرسپولیس نتیجه نگیرند اما ما پرسپولیس هستیم.

پیروانی اضافه کرد: سال‌ها است حرف و حدیث پشت‌سر ما است اما بدانند با قدرت می‌آییم و با کمک خدا با قدرت یک قهرمانی دیگر هم می‌آوریم. اما افرادی که دنبال وضع قوانین آن هستند همه را به یک چشم ببینند. مسئولان کمیته وضعیت نباید قانون را فقط برای پرسپولیس اجرا کرده و بگویند این کار را انجام دادیم اما اینگونه نباید باشد.

وی افزود: اگر دنبال اجرای قانون هستند باید بدانند اکثر بازیکنان از تیم‌های خود طلب دارند نمی‌دانم آقایان دنبال چه بودند اکنون شرایط خوبی ندارم اما باز هم می‌گویم آقای رئیس فدراسیون فوتبال فکر می‌کردیم با آمدنت اتفاق خوبی می‌افتد اما همچنان می‌بینیم تیم شما همان تیم قبلی است و همان قوانین ناقص اجرا می‌شود. باید بگوییم برنده مسابقه کمیته تعیین وضعیت است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: