پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پیش از تمرین امروز خود در کارگاه آموزشی حقوقی شرکت کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس،  تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس بعد از یک روز استراحت از ساعت 12 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

*این تمرین، پس از حضور بازیکنان در جلسه‌ای با ایمان حسین‌پور، معاونت حقوقی باشگاه انجام شد. هدف از این جلسه، آشنا کردن بازیکنان با بعضی مسوولیت‌های حقوقی بود که بازیکنان حرفه‌ای ممکن است در طول دوران فعالیت خود با آن روبرو شوند و عدم توجه به آن‌ها می‌تواند برای ایشان و تیم، پیامدهای انضباطی داشته باشد.

*تمرین پس از این کارگاه آموزشی با بدنسازی در سالن آغاز شد که این بخش از کار حدود 30 دقیقه به طول انجامید. شهریار مغانلو هم از امروز تمرینات خود را با پرسپولیس، شروع کرد.

تمرین پرسپولیس

*بازیکنان پس از این مرحله وارد زمین چمن شدند و به مدت 50 دقیقه روی پاسکاری‌های کوتاه، بلند، تحت فشار و فوتبال تمرینی در نیمی از زمین اقدام کردند که در پایان تیم برنده ژست پیروزی مقابل دوربین عکاس تیم گرفتند.

تمرین پرسپولیس

*فوتبال تمرینی بین دو تیم زرد و سبز بود که یحیی گل‌محمدی و کریم باقری نیز در آن حضور داشتند و کری‌خوانی هم بین دو تیم بالا گرفته بود.

تمرین پرسپولیس

*تیم فوتبال پرسپولیس فردا و پس فردا دو جلسه تمرین دیگر خواهد داشت و بعد از آخرین تمرین راهی کرمان خواهند شد تا برای اولین بازی خود در فصل جاری جام حذفی کشور، یادواره آزادسازی خرمشهر، برابر مس نوین انجام بدهند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: