پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

یوونتوس و پورتو در دیداری حساس در چارچوب دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند. دیدار رفت با پیروزی2 بر یک پورتو در پرتغال به پایان رسید و دیدار برگشت هم در 90 دقیقه با همین نتیجه تمام شد تا بازی به دقایق اضافه کشیده شود.

در دقیقه 18 این بازی مهدی طارمی توسط مریح دمیرال در محوطه جریمه یوونتوس با خطا متوقف شد و داور برای پورتو پنالتی گرفت. سرجیو اولیویرا ضربه پنالتی را خلاف جهت حرکت شزنی به درون دروازه یوونتوس فرستاد.

 در دقیقه 49 پاس بلند بونوچی با کنترل خوب رونالدو همراه شد. رونالدو توپ را رها کرد تا کیه زا شوت بزند و وینگر ایتالیایی با یک شوت فنی و دیدنی، دروازه مارکزین را گشود.

اتفاق مهم این مسابقه پنج دقیقه پس از گل کیه زا و توسط مهاجم ایرانی رخ داد. جایی که مهدی طارمی یک دقیقه بعد از دریافت اولین کارت زردش در موقعیت آفساید قرار گرفت و پس از سوت داور به توپ ضربه زد تا قاضی سخت گیر هلندی، بورن کوییپرس با کارت زرد طارمی را جریمه و با دادن اخطار دوم، مهاجم ایرانی را از زمین اخراج کند.

اعتراض های مهدی طارمی که بهت زده این اتفاق را دنبال می‌کرد نیز بی فایده بود و او مجبور شد از زمین بیرون برود. طارمی به داور می‌گفت که سوت او را نشنیده و به همین خاطر به توپ ضربه زده اما اعتراض هایش مورد قبول داور هلندی قرار نگرفت.

در دقیقه 62 سانتر بلند خوان کوادرادو با ضربه سر کیه زا، ستاره این روزهای یوونتوس وارد دروازه پورتو شد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

در وقت های اضافه ابتدا پورتو در دقیقه 115 با اولیویرا به گل رسید اما 2 دقیقه بعد آدرین رابیو گل برتری یوونتوس را به ثمر رساند تا در نهایت تیم ایتالیایی با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی برسد اما به دلیل گل زده در خانه رقیب این پورتو بود که به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: