پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا 2 مهاجم را به مدیریت باشگاهش برای خرید پیشنهاد داده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، رونالد کومان برای فصل بعد خواهان به خدمت گیری مهاجمی جدید است. او برای این منظور گزینه های را در نظردارد. 
طبق اعلام اسپورت، یکی از روزنامه های ورزشی معتبر اسپانیا،  ممفیس دپای از المپیک لیون و سرخیو آگوئرو از منچسترسیتی، گزینه های مورد نظرش هستند.
مطابق این گزارش سرمربی هلندی هنوز نشستی با خوان لاپورتا، رئیس جدید بارسلونا در مورد خواسته اش نداشته است. البته کومان می داند که بارسلونا برای خرید با محدودیت های شدید مالی مواجه است و باید خریدی با دقت کافی انجام دهد.
آنگونه که این نشریه عنوان کرده، کومان در پیامی برای رئیس جدید، عنوان کرده که دپای را بر آگوئرو ترجیح می دهد.زیرا معتقد است شرایط بازیکن هلندی از نظر آمادگی و عملکردش در فصل جاری از مهاجم آرژانتینی بهتر بوده است.
آگوئرو در فصل جاری فقط در 3 بازی از ابتدا در ترکیب سیتیزن ها بوده و در لیگ برتر هیچ گلی به ثمر نرسانده است.در حالیکه دپای در فصل جاری 15 گل برای تیمش زده است.
بارسا در پنجره نقل و انتقالات قبلی با دپای به توافق رسید اما به خاطر وضعیت نابسامان مالی نتوانست قراردادی امضاکند. اکنون به نظر می رسد درها به روی او در تیم اسپانیایی گشوده شده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: