پایگاه خبری خانه فوتبال:

 باشگاه پدیده در آخرین تماس خود با استقلالی‌ها در خصوص انتقال «امین قاسمی‌نژاد» رقم ۵ میلیارد تومان را پیشنهاد داده که این رقم مانع بزرگی برای آبی‌پوش نشدن قاسمی‌نژاد محسوب‌ می‌شود.
به گزارش ایرنا، امین قاسمی‌نژاد یکی از بازیکنانی است که فرهاد مجیدی برای تقویت تیمش در نیم فصل دوم لیگ برتر حساب ویژه‌ای روی او باز کرده و به مدیران تیمش اعلام کرده و از آنها خواسته هر طور شده وی را جذب کنند.
این بازیکن در نیم فصل اول ۸ گل برای پدیده به ثمر رساند تا ثابت کند در سن ۳۴ سالگی از توانمندی‌های منحصر به فردی برخوردار است.
او در این فصل به اندازه‌ای در لیگ برتر برای پدیده خوب بازی کرد که به سوژه داغ فصل نقل و انتقالات تبدیل شد.
باشگاه پدیده که با تغییرات مدیریتی روبرو شده است، مشکلات و چالش‌های زیادی را روبروی خود می‌بیند؛ آنها در هفته‌های اخیر شرایط نه چندان خوبی را پشت سر گذاشته و برای فرار از این مشکلات قصد فروش ستاره خود را دارند.
استقلال، گل‌گهر و تراکتور باشگاه‌هایی هستند که برای جذب قاسمی‌نژاد صف کشیده‌ و به باشگاه پدیده پیشنهاد داده‌اند.
باشگاه استقلال تا چند روز پیش شانس بالایی برای جذب این بازیکن داشت. آنها که با قاسمی‌نژاد مذاکره کرده و به توافق رسیده ‌بودند با پیشنهاد مالی پدیده اختلاف رقم چندانی نداشتند اما پیشنهاد باشگاه گل‌گهر باعث شد تا رقم پیشنهادی باشگاه پدیده به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کند.

باشگاه پدیده در آخرین تماس خود به استقلالی‌ها رقم ۵ میلیارد تومان را پیشنهاد داده است و این رقم سنگ بزرگی پیش پای استقلال برای ناکامی در جذب قاسمی‌نژاد محسوب‌ می‌شود.

استقلال نیز که هنوز موفق به پرداخت مطالبات بودوروف نشده و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته است، حاضر نیست این مبلغ را به باشگاه پدیده پرداخت کند و آنها سرگرم چانه‌زنی با مشهدی‌ها هستند تا تخفیف بگیرند.

از سوی دیگر گل‌گهر مشکلی برای پرداخت رقم رضایت‌نامه پدیده ندارد و تنها مشکل آنها قاسمی‌نژاد است که دوست ندارد به سیرجان رفته و به مسوولان تیمش اعلام کرده می‌خواهد سال‌های پایانی دوران فوتبالش را در جمع‌ آبی‌پوشان تهرانی پشت سر بگذارد.

باید صبر کرد و دید که آیا باشگاه استقلال از پدیده تخفیف خواهد گرفت یا قید حضور قاسمی‌نژاد را زده و به‌ دنبال گزینه‌های دیگر فرهاد مجیدی خواهد رفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: