پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیران باشگاه پرسپولیس با توجه به مهلت تعیین شده باید در روزهای ابتدایی سال 1400 مالیات سنگین قرارداد برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کنند.

قرارداد سرمربی سابق پرسپولیس و البته سه دستیارش که با مشکل مالیاتی مواجه شده بود و طبق آنچه در قرارداد آنها مشخص شده مالیات همگی این افراد برعهده باشگاه پرسپولیس است و اگر در آن زمان مالیات قرارداد برانکو برعهده خودش بود و وی به‌دلیل عدم پرداختش از حضور در ایران امتناع می‌کرد، اما این‌بار این باشگاه پرسپولیس است که باید مالیات این افراد را پرداخت کند و مفاصاحساب مالیاتی آنها را از امور مالیاتی بگیرد.

طبق قانون برای خارجی‌های لیگ برتر ایران مالیات 22 درصدی از کل مبلغ قرارداد آنها لحاظ می‌شود و این موضوع نشان می‌دهد پرسپولیسی‌ها به‌جز مبلغی که به برانکو و همکارانش پرداخت کرده است باید مالیات 500 هزار دلاری برانکو ایوانکوویچ را که تعهد کرده بود در ایران تسویه کند و باید به هر ترتیب که شده مفاصاحساب را بگیرند و این یعنی مدیران پرسپولیس در کنار پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم که روز گذشته علیه این باشگاه و اعتراض به عدم دریافت دستمزدهای خود استوری گذاشته و واکنش نشان دادند، باید نگران بدهی سنگین مالیاتی نیز باشند.

مدتی قبل که طرفین در حال مذاکره بودند، باشگاه از برانکو مهلت خواست و حالا این مهلت رو به پایان است و باشگاه پرسپولیس باید در فروردین این مبلغ را پرداخت کند. باید دید باشگاه می تواند در زمان مقرر این بدهی 500 هزار دلاری را پرداخت کند یا نه.

منبع: آخرین خبر

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: