پایگاه خبری خانه فوتبال:

دقایقی پس از پیام کریستیانو رونالدو در شبکه‌های اجتماعی به مناسب تبدیل شدن به رکورددار ثبت بیشترین گل در بازی‌های رسمی و تمجید او از پله به عنوان رکورددار قبلی، اسطوره فوتبال برزیل نیز با انتشار پیامی به ابراز محبت و رکوردشکنی ستاره یوونتوس واکنش نشان داد.

پله که چندین هفته قبل به نوعی آمار ارائه شده توسط رسانه‌ها (آماری که بر اساس آنها رونالدو به عنوان برترین گلزن بازی‌های رسمی تاریخ فوتبال معرفی شده بود) را رد کرده بود، پس از انتشار پیام رونالدو، پیامی منتشر کرد که نشان می‌دهد او سرانجام شکسته شدن رکورد گل‌هایش توسط کاپیتان تیم ملی پرتغال را پذیرفته است.

ستاره سابق فوتبال برزیل که قبلاً ادعا کرده بود هزار گل به ثمر رسانده است، ساعتی پس از هت‌‌تریک رونالدو برای یوونتوس در شب پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل کالیاری در هفته بیست‌و‌هفتم سری A، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: کریستیانو! زندگی یک پرواز انفرادی است. هر کسی سفر خودش را می‌رود و چه زیباست سفری که تو در آن قدم گذاشته‌ای. من تو را بسیار تحسین می‌کنم، از تماشای بازی‌ات لذت می‌برم و این هم از هیچ کسی پنهان نیست. به تو بابت شکستن رکورد گل‌های من در بازی‌های رسمی تبریک می‌گویم. تنها چیزی که بابتش افسوس می‌خورم این است که امروز در کنارت نیستم و نمی‌توانم در آغوش بگیرمت. با این حال این عکس را به افتخار تو و با علاقه‌ای فراوان به عنوان نماد دوستی‌مان که سال‌های سال پابرجا بوده است، منتشر می‌کنم.

eknXptaWmZF2عکسی که پله در پیامش منتشر کرده او را در مراسم دریافت جایزه برترین بازیکن فوتبال جهان (قبل از ادغام شدن این جایزه با توپ طلا و سپس تبدیل شدن آن به جایزه The Best فیفا) پس از اهدای جایزه رونالدو نشان می‌دهد.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: