پایگاه خبری خانه فوتبال:

زین‌الدین زیدان که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر یک بر آتالانتا غلبه کنند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 4 بر یک جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها را کسب کنند، پس از این بازی گفت: بازی خوبی بود، آتالانتا هم عالی کار کرد، ولی ما به لحاظ دفاعی عالی بودیم. هر موقع که ما به لحاظ دفاعی خوب عمل کنیم، می‌دانیم که می‌توانیم کارهای خوبی با توپ انجام دهیم. به نظرم در کل بازی خوبی از شروع تا پایان بود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم؛ چون از شروع تا پایان، بازی خوبی را از خود مقابل تیمی کاملاً فیزیکی به نمایش گذاشتند.

وی افزود: صعود از این مرحله هدف ما بود. ما در بازی رفت عملکرد خوبی از خود در برگامو به نمایش گذاشتیم، اما می‌دانستیم که در بازی برگشت کار خیلی دشواری خواهیم داشت، هرچند با این وجود بازی خیلی خوبی را از خودمان ارائه دادیم. در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به نظرم شایسته صعود به دور بعد بودیم. ما هنوز به چیزی دست نیافته‌ایم، هنوز راه زیادی برای پیمودن در هر دو تورنمنت لالیگا و لیگ قهرمانان داریم.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید که برای این بازی کاسمیرو را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: لوکا مودریچ و تونی کروس فوق‌العاده بودند. کاسمیر می‌تواند گلزنی کند و این اجازه را به ما بدهد که متفاوت بازی کنیم. اگر از من در مورد مودریچ می‌پرسید، به شما می‌گویم که او بازیکنی 35 ساله است که از تماشای بازی‌اش در زمین نمی‌شود متوجه شد که او 35 ساله است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: