پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیران پرسپولیس پس از عقد قرارداد با فرشاد فرجی، حالا به دلیل مشکلات مالکیتی باشگاه پدیده خراسان با چالشی جدید برای ثبت قرارداد و دریافت کارت بازی فرجی مواجه شده‌اند و همین موضوع باعث ناراحتی شدید مدیران این باشگاه از سازمان لیگ شده است.

فرشاد فرجی که رضایت‌نامه خود را از باشگاه پدیده دریافت کرده و سپس به پرسپولیس پیوسته است، به دلیل شرایط مبهم مالکیت باشگاه پدیده و کش‌وقوس‌های موجود در این باشگاه بر سر مسائل مالکیتی، فعلاً نتوانسته است قرارداد خود در سازمان لیگ را ثبت کند و به همین دلیل نمی‌تواند تیمش را در دیدار فردا مقابل نفت مسجد سلیمان همراهی کند. 

در همین زمینه نیز باشگاه پرسپولیس طی نامه‌نگاری‌هایی با سازمان لیگ خواستار مشخص شدن تکلیف فرشاد فرجی و همچنین مالکیت باشگاه پدیده شده است تا بازیکن جدید سرخپوشان قرارداد خود در سازمان لیگ را ثبت کند اما تاکنون جوابی به نامه‌های باشگاه پرسپولیس داده نشده و همین موضوع باعث دلخوری شدید مدیران این باشگاه شده است.

باشگاه پدیده خراسان که در دو فصل اخیر به‌ نام شهر خوردو مشهد شناخته می‌شد،‌ این روزها با مشکلات مالکیتی دست و پنجه نرم می‌کند و اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و فرهاد حمیداوی هر دو ادعای مالکیت  بر این باشگاه را دارند و همین موضوع باعث به وجود آمدن اختلافاتی در باشگاه مشهدی شده است.

منبع: تسنیم

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: