پایگاه خبری خانه فوتبال:

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان توضیحاتی را در خصوص شایعه مذاکره این باشگاه با محمدانصاری ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد انصاری مدافع با اخلاق تیم پرسپولیس امروز پس از 6 سال با فسخ قراردادش از جمع سرخپوشان جدا شد.
انصاری علاوه بر قابلیت‌های فنی، ویژگی‌های اخلاقی برجسته‌ای هم دارد که باعث شده با مطرح شدن موضوع جدایی او از پرسپولیس تیم‌های زیادی در لیگ برتر خواهان جذب او باشند. در این میان شایعاتی در خصوص تمایل باشگاه مس رفسنجان برای جذب انصاری از روز گذشته مطرح شد.
علی علیزاده در خصوص اینکه آیا باشگاه مس رفسنجان با محمد انصاری صحبتی را انجام داده به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: ما صحبتی با محمد انصاری نداشتیم چون او تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس بود. با این باشگاه هم در این مورد صحبت نکردیم اما حالا اگر قراردادش را فسخ کرده، در جلسه با کادرفنی مطرح می‌کنیم و اگر مورد نظر سرمربی تیم ما بود برای جذب انصاری اقدام و مذاکره می‌کنیم. چرا این کار را انجام ندهیم؟

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان تصریح کرد: نه تنها انصاری بلکه هر بازیکن بزرگ دیگری اگر آزاد باشد و سرمربی تیم بخواهد صددرصد برای جذبش وارد مذاکره می‌شویم. محمد انصاری بازیکن بزرگی است و 4 قهرمانی لیگ برتر ایران دارد. محمد ربیعی هنوز چیزی به من اعلام نکرده و صحبتی در این مورد نداشتیم اما اگر بخواهد حتما با انصاری حتما مذاکره می‌کنیم..

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: