پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهر ماه سال گذشته اولین لیست تیم ملی ایران برای دیدار دوستانه برابر ازبکستان در حالی اعلام شد که نام ۴ دروازه‌بان در میان مدعوین دیده می‌شدند.

امیر عابدزاده، محمدرشید مظاهری، پیام نیازمند گلرهایی بودند که به تیم ملی دعوت شدند. علیرضا بیرانوند همچون مرتضی پورعلی گنجی در لیست اسکوچیچ بودند که به دلیل مصدومیت دعوت نشدند.

عدم دعوت از حامد لک به اردوی تیم ملی در بازی برابر ازبکستان سبب شد تا انتقادات زیادی از اسامی دعوت شده در پست دروازه‌بانی از اسکوچیچ صورت گیرد. بسیاری با مقایسه عملکرد حامد لک با دروازه‌بانانی که به تیم ملی دعوت شدند اعتقاد داشتند که اسکوچیچ شایستگی‌های حامد لک را نادیده گرفته است و با توجه به درخشش در لیگ قهرمانان آسیا باید به اردوی تیم ملی دعوت می‌شد.

دومین لیست دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران برای بازی برابر بوسنی درحالی اعلام شد که در این لیست نیز نام حامد لک با وجود عملکرد خیره کننده در لیگ قهرمانان آسیا و هفته اول لیگ برتر دیده نمی‌شد!

حامد لک در بازی‌های گذشته پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد درخشانی ارائه داد و یکی از عوامل حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود که پیش بینی می‌شد در لیست اعلام شده از سوی اسکوچیچ حضور داشته باشد. دروازه‌بانی که با آمادگی‌اش ثابت کرد این پتانسیل را دارد که در تیم ملی هم مفید باشد.

بر همین اساس این گمانه زنی وجود داشت که نام لک برخلاف بازی برابر ازبکستان در لیست بازیکنان دعوت شده تیم ملی برای بازی برابر بوسنی دیده شود اما چنین نشد و محمد رشید مظاهری، امیر عابدزاده و پیام نیازمند به اردو فراخوانده شدند.

عدم دعوت علیرضا بیرانوند نیز کاملا هماهنگ شده بود. سرمربی تیم ملی طی تماس تلفنی با علیرضا بیرانوند از او خواست به جای حضور در اردوی تیم‌ملی به ریکاوری بپردازد!

در سومین فهرست دراگان اسکوچیچ نیز اسمی از حامد لک دیده نمی‌شود! او بیشترین کلین شیت را در لیگ بیستم داشته است اما علیرضا بیرانوند، محمد رشید مظاهری و پیام نیازمند دعوت شده اند.

در توضیح عدم دعوت امیر عابدزاده و چمد بازیکن دیگر نیز آمده است: امیر عابدزاده به دلیل قوانین قرنطینه در جزیره مادیرا، علیرضا جهانبخش و سامان قدوس به دلیل محدودیت‌های پروازی از کشور انگلیس، مرتضی پورعلی گنجی و صادق محرمی‌به دلیل مصدومیت و کاوه رضایی به خاطر ابتلا به کرونا به این اردو دعوت نشدند!

این درحالیست که معمولا سرمربی تیم ملی به صورت مکتوب و رسمی در خصوص عدم دعوت بازیکنی توضیح نمی‌دهد اما حالا که این اتفاق رخ داده است، کاش دراگان اسکوچیچ همچون امیر عابدزاده دلیل عدم دعوت از حامد لک آماده ترین گلر فعلی فوتبال ایران را هم اعلام می‌کرد.

منبع: خبرورزشی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: